Forum rules
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
hahaha...du låter som en av mina arbets kamarter...hon frågade mig här om dagen ...firar ni inte jul..jag sa nej...har du inte ens ljustakar hemma...jag sa nej...hon var helt förvånad...jag sa juldagen är som en hel vanlig dag för mig jag skiter i den fullständgit för att jag har mina egna högtider exakt som du...du skiter väl i när vi muslimer firar cid...och hon sa ja...jag sa till henne TITTA...du har ditt och jag har min ...allt vi kan göra är respektera våra vanor och vi behöver inte tvinga varandra på vad vi tror.....walaahi i remember that surah...lakum diinakum wa liyaa deen........det stämmer walaahi