Welcome to SomaliNet Forums, a friendly and gigantic Somali centric active community. Login to hide this block

You are currently viewing this page as a guest. By joining our community you will have the ability to post topics, ask questions, educate others, use the advanced search, subscribe to threads and access many, many other features. Registration is quick, simple and absolutely free. Join SomaliNet forums today! Please note that registered members with over 50 posts see no ads whatsoever! Are you new to SomaliNet? These forums with millions of posts are just one section of a much larger site. Just visit the front page and use the top links to explore deep into SomaliNet oasis, Somali singles, Somali business directory, Somali job bank and much more. Click here to login. If you need to reset your password, click here. If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.

Ilma Bucur Baceyr VS the Noble Dhulbahante

Dadka ku dhaqan ama ka imaaday gobolkan

Moderators: Moderators, Junior Moderators

OUR SPONSOR: LOGIN TO HIDE
malakumod
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Re: Ilma Bucur Baceyr VS the Noble Dhulbahante

Postby malakumod » Fri Aug 06, 2010 4:04 pm

Iska cabaad oo nacnac meesha ku ahay. Internet faankeedu meel gaadhsiisna. Ku caytan oo ku barooro meeshan. Nedel fowqal nedel. Iska ooya! :lol: :lol:
cay is your think sxb and the only you can articulate :up:
ileen qof jaajusnimo iyo fataalnimo iyo khanisnimo iyo doqonimo dir u leh, oo asaagii mu adeega, oo garowe ka dawarsada, hadal waxa ka ma taro,.ileen tirxi waxaan qudhun ahayn ma quuto :lol:
Hadda kuwii loogu heesay idinkay ahaayeen. :lol: :lol:
Qudutaabucu
Qurdub meel yaal
Waa qubnaan jiray.

Fataalnimo? Miyaanad ahayn kan rag kale guryihiisa keenay oo gabdhihiisa isagoo u jeeda wixii la ogaa lagu hor sameeyey? This is your job idiot. You grew up from the get go.

Khasiisnimo? Nin rag ah hadalkiis ma aha. Iska ooy!

Doqonimo? Maxay tahay doqonimaad kaa maqani rag baad guryahaagii keentay oo hadda cabaadkaagii laga fadhiyi la' yahaye? :lol: :lol: Hadda la soco ninka cid intaa afka ku taagayaa oo cabanayaa waa adiga iyo noocaaga. Anigu halkaan kama cawdo.

Rag bag guryihiinii keenteen, wixii la ogaa baana idinkaga dhacay, haddana anaga na xagxagaysaan. Ka qaadqaad ragga adaa guryahaaga keentay cantataq baad haysaaye. Ma anagaa idinku nidhi keena?

Waar Garoowe anigu dawlad baan ku jiraa. Labada kursi ee ugu sareeya baan mid haystaa, wasiiro iyo madax kale oo dawladeed baan ku leeyahay, tolkay baana degan oo waa magaaladaydii. Sidaada wasiir yar uma dabaal dego dadkana ma xag xagto? Miskiin MJ iyo Garoowe bay kaaga dhegtay? Kuwaad u dhalatay baadan xor ku ahayn markaasaad rag kale afka ku taagi. Taada ka tali nin kale tiisa iska daaye.

Horta ma nin baad tahay mise gabadh? Sida aad u xintimaysid dhaqan rag kaama muuqdee?
mar hore baan ku sheekey in aad nin xanuunsanayaa aad tahay. bal who was talking about dhulbahante sub clan here.
lets look at you said
Qudutaabucu
Qurdub meel yaal
Waa qubnaan jiray.
this is about jaamac siyaad and it by xine xirey when he was sing about dhulbahante.
bal jaamac siyaad maxaa meesha keenay, ma jifidada baan wax ka sheegay?
soomaalidu waxay ku maahmaahda far iyo meel bugtaa baa is og :idea:
qof neceyb iyo cuqdaad jaamac siyaad u dhimanaya baad tahay.
BTW: i know xine xirey's songs about ugadhyahaan and many more songs and poems but it would be low of me to diss my people for an ibu xaraan like you.

when i call you a fataal im talking about your personally motherfucker. the only dhulbahante here that talks for and represents non dhulbahante entity, another man's city's and another man's land. it is you who does that motherfucker and that makes you a fataal foqol fataal. the son of whore spys on dhulbahante shirs for Binti-land.

again you said
Fataalnimo? Miyaanad ahayn kan rag kale guryihiisa keenay oo gabdhihiisa isagoo u jeeda wixii la ogaa lagu hor sameeyey? This is your job idiot. You grew up from the get go.
again soomaali waxa ay ku maahmaahda saxaro qari dhaar baa la iskaga tiraa.
caydada gabadha dhulbahante caan baad ku tahay. oo waxaad tahay ninkii babygirl cayayeey for seven pages and the same who was threatening to expose siren. a girl born from the lineage you claim to defend. i suppose you think by insulting the honourable women of jaamac siyaad i would in turn insult my ugadhyahaan sisters. xawayaan foqol xawayaan :lol:

your third statement again show you amount of hate and cuqadaad you have in you.
Rag bag guryihiinii keenteen, wixii la ogaa baana idinkaga dhacay, haddana anaga na xagxagaysaan. Ka qaadqaad ragga adaa guryahaaga keentay cantataq baad haysaaye. Ma anagaa idinku nidhi keena?
im guessing, fuaad aadan cadde, xayaraan, ina garaad maxamed, fagadhe ( the snm member) ina afmaqarshe ( another snm member) in fact the only dhulbahante SNM members were all jaamac siyaad. again ha iga filan in aan ugadhyahaan ku caayo to me there is no difference between cali sandule iyo xayraan. but is the difference between you and i thankful.

again you said
this is not true becuase out of all the members on snet you are the one that talks about this subject the most just ask siciid.

next you said
Waar Garoowe anigu dawlad baan ku jiraa. Labada kursi ee ugu sareeya baan mid haystaa, wasiiro iyo madax kale oo dawladeed baan ku leeyahay, tolkay baana degan oo waa magaaladaydii. Sidaada wasiir yar uma dabaal dego dadkana ma xag xagto? Miskiin MJ iyo Garoowe bay kaaga dhegtay? Kuwaad u dhalatay baadan xor ku ahayn markaasaad rag kale afka ku taagi. Taada ka tali nin kale tiisa iska daaye.
blal blal ....waligaba isku dhadhaji uun sheeqee dad iyo dhulkiisa oo u fataal.
walle lama huraan waa cawska jilaal

which brings us to your last comment
Sida aad u xintimaysid dhaqan rag kaama muuqdee?
it is interesting you say that. waxaan maqli jiray love inta adan love odhan bey love ku tidhah. :lol: ninkii sidaa u hadlayaa hada waan ninka qudada jaamac siyaad u dhimanayaa ee xitaa gabdhahooda cayayaa, waa ninka cadawada waa qeyb jaamac siyaad iyo faraax garaad uu u qabo daraadeed jecel guush somaliland. waa ninka uu cuqdada jaamac siyaad ka qabo daradeed mj ugu goorey ee dhulkiis ee garowe ka doorta. and btw when i say you i will ways mean you becuase all of this can be seen from your comments (binti-land is what you cliam to be). sxb waxaad tahay fataal fataal dhalay oo cuqdad u dhimanaya. horta i have question for you sxb where did all this hate come from ma mid jaamac siyaad ah baa hoyadaa wasey jiray oo furay? :lol: xagee baad naceybkan intaa leeg ka keentay. :?:

RuralMan08
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Postby RuralMan08 » Fri Aug 06, 2010 5:39 pm

Im deeply saddened by the fact that this has now become pure aflagaad and the purpose that was once intended to educate the masses has been hijacked by a few habro rebels. I still could nto find one habro who could explain to me why the Englishman had Habroawal servants. Like it is mentioned here:

Here is the proof that Habroawaleen were slaves to the English:

"They had despised the heavy sacks of grain, the books, broken boxes, injured instruments, and a variety of articles which they did not understand. We spent that day at Berberah[/size], bringing off our property, and firing guns to recall six servants who were missing[/size]. They did not appear, having lost no time in starting for Karam and Aynterad, whence they made their way in safety to Aden. On the evening of the 19th of April, unable to remove the heavier effects, and anxious to return with the least possible delay, I ordered them to be set on fire." ´First footsteps in East Africa' 1856).

Beesha Bucur Baceyr Qawdhan Al Zuulawi are awfully silent about this. Imagine! I posted this and they reply by saying we killed one englishman lmaoooo

:lol: :lol: :lol:

udun
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Postby udun » Fri Aug 06, 2010 10:50 pm

ileen qof jaajusnimo iyo fataalnimo iyo khanisnimo iyo doqonimo dir u leh, oo asaagii mu adeega, oo garowe ka dawarsada, hadal waxa ka ma taro,.ileen tirxi waxaan qudhun ahayn ma quuto :lol:
Qudutaabucu
Qurdub meel yaal
Waa qubnaan jiray.

Doqonimo? Maxay tahay doqonimaad kaa maqani rag baad guryahaagii keentay oo hadda cabaadkaagii laga fadhiyi la' yahaye? :lol: :lol: Hadda la soco ninka cid intaa afka ku taagayaa oo cabanayaa waa adiga iyo noocaaga. Anigu halkaan kama cawdo.

Horta ma nin baad tahay mise gabadh? Sida aad u xintimaysid dhaqan rag kaama muuqdee?
mar hore baan ku sheekey in aad nin xanuunsanayaa aad tahay. bal who was talking about dhulbahante sub clan here.
lets look at you said
Qudutaabucu
Qurdub meel yaal
Waa qubnaan jiray.
this is about jaamac siyaad and it by xine xirey when he was sing about dhulbahante.
BTW: i know xine xirey's songs about ugadhyahaan and many more songs and poems but it would be low of me to diss my people for an ibu xaraan like you.

when i call you a fataal im talking about your personally motherfucker. the only dhulbahante here that talks for and represents non dhulbahante entity, another man's city's and another man's land. it is you who does that motherfucker and that makes you a fataal foqol fataal. the son of whore spys on dhulbahante shirs for Binti-land.

again you said
caydada gabadha dhulbahante caan baad ku tahay. oo waxaad tahay ninkii babygirl cayayeey for seven pages and the same who was threatening to expose siren. a girl born from the lineage you claim to defend. i suppose you think by insulting the honourable women of jaamac siyaad i would in turn insult my ugadhyahaan sisters. xawayaan foqol xawayaan :lol:

your third statement again show you amount of hate and cuqadaad you have in you.
im guessing, fuaad aadan cadde, xayaraan, ina garaad maxamed, fagadhe ( the snm member) ina afmaqarshe ( another snm member) in fact the only dhulbahante SNM members were all jaamac siyaad. again ha iga filan in aan ugadhyahaan ku caayo to me there is no difference between cali sandule iyo xayraan. but is the difference between you and i thankful.

again you said
this is not true becuase out of all the members on snet you are the one that talks about this subject the most just ask siciid.

next you said

it is interesting you say that. waxaan maqli jiray love inta adan love odhan bey love ku tidhah. :lol: ninkii sidaa u hadlayaa hada waan ninka qudada jaamac siyaad u dhimanayaa ee xitaa gabdhahooda cayayaa, waa ninka cadawada waa qeyb jaamac siyaad iyo faraax garaad uu u qabo daraadeed jecel guush somaliland. waa ninka uu cuqdada jaamac siyaad ka qabo daradeed mj ugu goorey ee dhulkiis ee garowe ka doorta. and btw when i say you i will ways mean you becuase all of this can be seen from your comments (binti-land is what you cliam to be). sxb waxaad tahay fataal fataal dhalay oo cuqdad u dhimanaya. horta i have question for you sxb where did all this hate come from ma mid jaamac siyaad ah baa hoyadaa wasey jiray oo furay? :lol: xagee baad naceybkan intaa leeg ka keentay. :?:
Dir baad u leedahay macnaheed? Waxay ila tahay inaad dhaqan celis tahay oo aadan arkaynin hadalada aad isticmaalaysid. Sxb caydan adaa bilaabay ana waa kuu soo celiyey uun.

Tan aad ragga qaar titinaysid, sow adiga halkan sidam ku qoraya:

[qoute] "somalilandtan aad ka sheekeynasidna adeer aniga wax ka dhisay anigaa ku jira aniga baana iska leh." [/qoute]
Here is the link: viewtopic.php?f=18&t=252035&start=60

Goormaad kala hadlaysaa maad iska aamintid SL haddii aad shir lasoo is taagaysid. Adigii baa marna sheeganaya SL and marna SSC. Meel isugu luga duwo.

Nim meel aan godobtiisu jirin colaadinaya oo kii uu ka cabanayey aan yur oranayn waa sheeko noo dhiman. Kaas anigu nin uma aqaan. You and all your SSC booga booga believers are hypocrites and do have their priorities mixed up. Ka ku dhibaya iska celi rag kalena afka haku taagin. Ma waxaad ummada PL, especially MJ, u diidi nabada iyo nimcada ay ku jiraan? Waxaad ka filan kartaa waa hiil, waxaana lagu yidhi Dhulbahantow war cad noo keena. Do you bget it boy?

Iska hadlow anigu meel aan wax ka dhistay waxaa jira PL io Jamhuuriyada Soomaaliya. PL is my regional autonomous government and Jamhuuriya Somalia is my national government. I don't have my priorities mixed up. They are clear and I have no hate against any one. If you hate certain Somalis, too bad it won't do nothing for you. That hate will only consume you.

The rest of your comments are calaacal and cabaad. Iska caytan ina Gamuutow.

malakumod
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Postby malakumod » Sat Aug 07, 2010 12:10 am

look at this cuqdada ridden clown trying create a smokescreen to hide his hatred. this guy is so sick that words have double meaning for him. this has a chip the size of rock on his shoulder and he see the qabil in everything.
Dir baad u leedahay macnaheed? Waxay ila tahay inaad dhaqan celis tahay oo aadan arkaynin hadalada aad isticmaalaysid. Sxb caydan adaa bilaabay ana waa kuu soo celiyey uun.
look at this sick son of bitch. just becuase i said doqonnimo dir baad u leedahay it doesnt mean im dissing ugadhyahaan, u dumb fuck, doqonnimadu ba abtirsigaga bey ka mid tahay maxaad marka la soo hadla qaado maxaad ugadhyahaan ugu orodaa :lol: :lol: by the way i noticed your sensetive the word doqon, it must really be condition that runs in your nuclear family.

Tan aad ragga qaar titinaysid, sow adiga halkan sidam ku qoraya:

"somalilandtan aad ka sheekeynasidna adeer aniga wax ka dhisay anigaa ku jira aniga baana iska leh." [/qoute]
Here is the link: viewtopic.php?f=18&t=252035&start=60
udunow adeer do you know who the Garaad who signed somaliland declaration for independence in Burco was? HAVE I GUESS.
it was non other Garaad saleebaan Garaad Maxamed and even worse some of you even claim that was made to sign under dutress ( not true by the way), which is the most pathetic and embarrassing excuse i have ever heard. :lol: :lol: . im not even going to discuss who Garaad saleebaan supports today and what he signs.

as for my views on 'somaliland' adeer it is well know to ALL. just because i dont hate isaaq like u and i dont run threads parroting that bucayr bucaar non-sense i dont meant i support 'somaliland'. in any case adiga somaliland iyo isaaq baa iskaga khaladan. 'somaliland' is a political project which i whole oppose but 'somaliland' the land northern somalia is mine dadka ku noolna waa dad aan walaalo nahay, thus yes somaliland aniga baa iska leh and yes it will be dhulbahante who will ultimately determine its future., i dont need to run to garowe from the iidoor boogy man and to sit behind under Binti-land.
Ma waxaad ummada PL, especially MJ, u diidi nabada iyo nimcada ay ku jiraan? Waxaad ka filan kartaa waa hiil, waxaana lagu yidhi Dhulbahantow war cad noo keena.
yes adeer i get it this is why u spy on SSC teleconferences :lol: :lol:
adeer warku wuu cadyahay ee ninkii aad jaajuska u ahaan jirtay u sheeg.

listen adeer you are wasting my time. it is clear for everyone what a hateful ignorant litle cunt you are.

udun
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Postby udun » Sat Aug 07, 2010 2:03 am

Garaad Salleebaan being on SL declaration signatories? That is balloney. The fact is Garaad Salleeban got ill in that meeting and he and Mohamed Buraale Ismail (AHUN) left that meeting and came back to LA. You need to check your facts you sob idiot. It was your Garaad ismail who was SL supporter until he died.

Doqonimo? The only man who is doqon is the one who brought other men (militia) in his home and when they ruin every thing is cying here day and night and waving the Somali flag as if it will take the militia out of his home. It is not me who brought militia his home. It is you and you should deal with it instead of throwing cantarabaqash around. Btw, we all know what they have done over there and said and no need to repeat it.

Yes, you said this
somalilandtan aad ka sheekeynasidna adeer aniga wax ka dhisay anigaa ku jira aniga baana iska leh."

- Those are your words. Either you support it fully or you stick with the non-existant SSC entity. If you have one leg in SL and another leg in the non-existant SSC entity, tough luck. Somalis say "Hasha labada geed jecel dhexdeedaa dhurwaa ku cunaa". That is very much applicable to you. Someone without principle.

Udun hates certain clans? Who are you trying to impress? Yaad dhilifka u ruxaysaa oo is maqashiin. Listen punk this is a cyberspace and jokes and counter charges are normal. Keep waving that dhilif of your masters.

Now, the new spin is you are going to determine the fate of SL. :lol: :lol: Listen fool don't let other people whom you shaky boot laugh at you. People who are divided don't determine fate. 1st, fate is determined by Allah. Secondly, people chart their destiny when they are united and have a common purpose. How can you determine the destiny of others when you are divided amongst yourself. 1st we should chart our own destiny before we brag about determining the fate of others. Haddii hadalku hortaa banaan yahay iska wado cantarabaqashka ileen waxba meesha kuma hayside.

Spying you? :lol: :lol: . What do you have that we should spy on you? There was a teleconeference that you gave people around since you were begging and wanted any body to come to give you something. Your leader was saying "I can't stay here if I don't get money, so please give it". Worst beggars in history :lol: :lol: Some of you were even crying. I just enjoyed your cries since this is an entity that is not going nowhere other than Hargeisa. You are trying to get seats in Hargeisa and good luck if Siilaanyo is going to give you seats. Next time don't make it public if it bothers you that people are listening and joining.

Keep crying and throwing calaacal as if it will do any thing for you. Garoowe bay ku waalatay Hargeisana dhilifkay u ruxaysaa. Keep shaky booting for your masters boy. Remember, you brought men into your own home, you deal with it. :lol: :lol:

I think I said enough. This should conclude my comments to the shaky booting boy. Keep shaky booting between two camps. :lol: This is my last comment.

malakumod
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Postby malakumod » Sat Aug 07, 2010 4:14 am

Garaad Salleebaan being on SL declaration signatories? That is balloney. The fact is Garaad Salleeban got ill in that meeting and he and Mohamed Buraale Ismail (AHUN) left that meeting and came back to LA.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
that is a good one, that i havent heard before.sxb we all know what shameless liar you are. i guess you are going to tell me also that jariyadaa bint-land ee ina cali shire was not taliyihii hore ee cidamada 'somaliland' or the former puntland vice president ina afqudhac ( the former SNM jaajus) was not part of the delegates that went to Burco and Borama meeting? :lol:
Now, the new spin is you are going to determine the fate of SL. Listen fool don't let other people whom you shaky boot laugh at you. People who are divided don't determine fate. 1st, fate is determined by Allah. Secondly, people chart their destiny when they are united and have a common purpose. How can you determine the destiny of others when you are divided amongst yourself.
by the way this guy is speaks one not be wrong for thinking that this guy is not dhulbahante and i suspect they would not be wrong.
adeer im dhulbahante ilahay mooyee cid i hoor istaagi gartaa ma jirto. somali cid iga xoog badaan oo iga tariikh weyn ku ma jirto and a third of northern somalia belongs to me. Sool sanaag iyo cayn are at the heart of somalia and it will be the place will that decides not just the fate of 'somaliland' and Binti-land ( it has already put this in a coma BTW) more importantly the fate of somalia. without me there is no Bint-land, no 'somaliland' and no somalia. anigu nin reer waqooyi ha baan ahay dhulkana 3 meelod oo meel baan leyahay dalkuna waxaan ka dhigo buu noqonayaa. aniga ma waxaad i moodey dadka maan gaabka ah ee laga dhadhiye cadifada yar ee xun ee bah dilka ah iyo tarikhda yar ee xun ee 98kii Binti-land lugu dhisay. adeer im dhulbahante boqolaal sano baan isaaq kaligey ku horjoogey waqooyi, darood iyo hartidoona waligey ilahay midna ima badiin. ha ka yaabin maanta in aan majerteen hoos galo oo aya Binti-land iyo somaliland sool, sanaag iyo cayn isku jijitaan, ilahay ha bararkaa ima badin. hadii aad is tidhi SSC xoogma leh oo iidoor bey hoos tageysaa, walle adeer nafta baad been u sheektay ee SSC waa khasab cidna uma dowladeen karto. inta aay iidoor somaliland waa wadan bey noqoneysaa ay u riyooneysaanyahay, SSC dhulkeeda iyada baa garaa u xukumi and when iidoor accept the invitable ( that somaliland will never be independent country) waxba ka ma qabo in aanu sidii lexdankii iyo ka hore baan wax la qeybsato on fair and equal basis markan aanu soomalida kale aanu wax la qeybsano.. that is my principle sxb marna ma oogali in aan nin aan waxba ahayn aniga oo dhulbahnte ah aan magan uu noqda sidaada oo kale. :up:
adeer binti-landtan iyo somalilandta aad sheekeysid adigaa ba wax weyne ku la yihin ee anigu waxaa waan ka weynahay. that is my priciple and the is the difference between me and inan gumeed like you who wants to be second class citizen for another man :down:
war ma dad noqo oo xiniyaaga iyo iyo muruqaaka iimaani baad maanta oo dhan aad igu caayi. war ma dhulkaaga xukun oo ka tali oo madaxweyne ka noqo inta aad asaagaa aad u cabaneysid, war ma kalay oo dhulka iyo dadkaaga horumar kaadhsi oo sida dadka kale uu noolow baad ka xumaatay. war adeer raali noqo oo orod ha lagu wasee nin kale hoo fadhi oo magaan u noqo :down:
Last edited by malakumod on Sat Aug 07, 2010 3:14 pm, edited 1 time in total.

udun
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Postby udun » Sat Aug 07, 2010 9:15 am

Garaad Salleebaan being on SL declaration signatories? That is balloney. The fact is Garaad Salleeban got ill in that meeting and he and Mohamed Buraale Ismail (AHUN) left that meeting and came back to LA.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
that is a good one, that i havent heard before.sxb we all know what shameless liar you are. i guess you are going to tell me also that jariyadaa bint-land ee ina cali shire was not taliyihii hore ee cidamada 'somaliland' or the former puntland vice president ina afqudhac ( the former SNM jaajus) was not part of the delegates that went to Burco and Borama meeting? :lol:
Now, the new spin is you are going to determine the fate of SL. Listen fool don't let other people whom you shaky boot laugh at you. People who are divided don't determine fate. 1st, fate is determined by Allah. Secondly, people chart their destiny when they are united and have a common purpose. How can you determine the destiny of others when you are divided amongst yourself.
by the way this guy is speaks one not be wrong for thinking that this guy is not dhulbahante and i suspect they would not be wrong.
adeer im dhulbahante ilahay mooyee cid i hoor istaagi gartaa ma jirto. somali cid iga xoog badaan oo iga tariikh weyn ku ma jirto and a third of northern somalia belongs to me. Sool sanaag iyo cayn are at the heart of somalia and it will be the place will that decides not just the fate of 'somaliland' and Binti-land ( it has already put this in a coma BTW) more importantly the fate of somalia. without me there is no Bint-land, no 'somaliland' and no somalia. anigu nin reer waqooyi ha baan ahay dhulkana 3 meelod oo meel baan leyahay dalkuna waxaan ka dhigo buu noqonayaa. aniga ma waxaad i moodey dadka maan gaabka ah ee laga dhadhiye cadifada yar ee xun ee bah dilka ah iyo tarikhda yar ee xun ee 98kii Binti-land lugu dhisay. adeer im dhulbahante boqolaal sano baan isaaq kaligey ku horjoogey waqooyi, darood iyo hartidoona waligey ilahay midna ima badiin. ha ka yaabin maanta in aan majerteen hoos galo oo aya Binti-land iyo somaliland sool, sanaag iyo cayn isku jijitaan, ilahay ha bararkaa ima badin. hadii aad is tidhi SSC xoogma leh oo iidoor bey hoos tageysaa, walle adeer nafta baad been u sheektay ee SSC waa khasab cidna uma dowladeen karto. inta aay iidoor somaliland waa wadan bey noqoneysaa ay u riyooneysaanyahay, SSC dhulkeeda iyada baa garaa u xukumi and when iidoor accept the invitable ( that somaliland will never be independent country) waxba ka ma qabo in aanu sidii lexdankii iyo ka hore baan wax la qeybsato on fair and equal basis markan aanu soomalida kale aanu wax la qeybsano.. that is my principle sxb marna ma oogali in aan nin aan waxba ahayn aniga oo dhulbahnte ah aan magan uu noqda sidaada oo kale. :up:
adeer binti-landtan iyo somalilandta aad sheekeysid adigaa ba wax weyne ku la yihin ee anigu waxaa waan ka weynahay. that is my priciple and the is the difference between me and inan gumeed like you who wants to be second class citizen for another man :down:
war ma dad noqo oo xiniyaaga iyo iyo muruqaaka iimaani baad maanta oo dhan aad igu caayi. war ma dhulkaaga xukun oo ka tali oo madaxweyne ka noqo inta aad asaagaa aad u cabaneysid, war ma kalay oo dhulka iyo dadkaaga horumar kaadhsi oo sida dadka kale uu noolow baad ka xumaatay. war adeer raali noqo oo oo ha orod lagu wasee nin kale soo fadhi oo magaan u noqo :down:
Listen b-tch from hell, General Abdisamad Ali was the leading commander of SL and he left it on his own. Unlike your leaders like Faratoon and your traditional elders, he did not lead SL army to his towns Taleex, Halin, Tukaraq, etc. That is the difference. You and your leaders have denigrated yourself to worst extreme possible that we all know what those militia and their leaders did to you. He went to PL, participated the election, and got the VP portfolio. You were celebrating the other day for a minor ministerial post and you seem to be bad mouthing an elected official. That is the inferiority in you and your SSC leaders. They seeked it and when they could not get it they run away.

Hassan Dahir Af-qudhac going to Berbera and Bur'o? What is the big deal participating two conferences held in Somalia led by fellow Somalis?

The rest of your talk is empty badhadhaq and childish statements. The day you led SL army into your home towns and accepted thousands of militia men to take shop in your tuulos, that is the day you negated yourself. Go back idiot what I have said. People who are divided don't chart the destiny of others. First, when reerka resolve its internal bickering, that is when we can talk about other things. Before you talk about other things why can't SL army be removed from Widhwidh, LA, Ganbadhe, Yagoori, and other towns? We should talk like men and not like islaamo. We will do that, we will do this won't do a jack for you. People chart their destiny when they have consensus. The day we come up with a census and form a unified army, that is the day that we can talk about what we want. In our present conditions, those are just dreams. It helps one to be realistic.
war adeer raali noqo oo oo ha orod lagu wasee nin kale soo fadhi oo magaan u noqo :down
Waar haddaa lagu wasaa oo aad magan tahay, sawtan qayladaada lagaa fadhiyi la' yahay. SL baa dhul haysta, ciidamada hala baxdo, etc etc. Sawtan cabaadkaagii lagaa fadhiyi la' yahay. Miyaan lagaa kaxaysan naagahaad qabtay Yagoori oo maanta lagu qabin Gebiley? Nacnacda meesha kala bax nedel fawqal nedel. Ninkay taasi ku dhacday waa adi ninka taa isu keenayna waa adi. Tii kalena waa taan hore kuugu sheegay ee ka dhacday Yagoori. You prostitued yourself and your entire family and have the audacity to come to us and threw nacnac. Rag baad caydaa intay kugu dhacday the worst that can happen to any human being.

Re-evaluate yourself idiot cyberspace nin rag ah laguma nodo e.

udun
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Postby udun » Tue Aug 10, 2010 1:48 am

test

malakumod
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Postby malakumod » Fri Aug 20, 2010 3:18 pm

Doqontu afka xanbay ku sidaa ishana xil :down:

ToughGong
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Postby ToughGong » Fri Aug 20, 2010 9:00 pm

^

grandpakhalif
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Postby grandpakhalif » Fri Aug 20, 2010 9:51 pm

Binti land :lol: :lol: Genius who came up with that :lol:

Knight of Wisdom
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Postby Knight of Wisdom » Tue Jul 26, 2011 1:50 am

Qudutaabucu
Qurdub meel yaal
Waa qubnaan jiray.

lets look at you said
Qudutaabucu
Qurdub meel yaal
Waa qubnaan jiray.

again you said

again you said

next you said

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

What the hell did I miss ? :lol: :lol:

OUR SPONSOR: LOGIN TO HIDE

Hello, Has your question been answered on this page? We hope yes. If not, you can start a new thread and post your question(s). It is free to join. You can also search our over a million pages (just scroll up and use our site-wide search box) or browse the forums.