Welcome to SomaliNet Forums, a friendly and gigantic Somali centric active community. Login to hide this block

You are currently viewing this page as a guest. By joining our community you will have the ability to post topics, ask questions, educate others, use the advanced search, subscribe to threads and access many, many other features. Registration is quick, simple and absolutely free. Join SomaliNet forums today! Please note that registered members with over 50 posts see no ads whatsoever! Are you new to SomaliNet? These forums with millions of posts are just one section of a much larger site. Just visit the front page and use the top links to explore deep into SomaliNet oasis, Somali singles, Somali business directory, Somali job bank and much more. Click here to login. If you need to reset your password, click here. If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.

Salool kom in

Soomaalida waddankan ku dhaqan

Moderators: Moderators, Junior Moderators, Islam mods

OUR SPONSOR: LOGIN TO HIDE
User avatar
AbkoowDhiblaawe
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Posts: 14217
Joined: Fri Jan 18, 2013 7:02 pm
Location: chilling in Liido beach

Salool kom in

Postby AbkoowDhiblaawe » Tue Jan 29, 2013 8:49 pm

Så med tanke på att vi båda bor i småland är det inte dags att vi träffas snart dee och pratar om våra framtidsplaner tillsammans. :blessed:

User avatar
FarIyoAlif
SomaliNetizen
SomaliNetizen
Posts: 831
Joined: Thu Nov 15, 2012 7:55 pm
Location: Farhareeri - Heegaale - Sararaweyne - Buuhoodle | Samatar Baxnaan's successor

Re: Salool kom in

Postby FarIyoAlif » Wed Jan 30, 2013 12:04 am

:pac: du er da sjov min ven

Lad os håbe hun siger ja lol

User avatar
salool
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Posts: 7692
Joined: Tue Oct 18, 2011 10:15 am
Location: "Live Each Day As If It Were Your Last... Tomorrow is Not Promised."

Re: Salool kom in

Postby salool » Wed Jan 30, 2013 11:45 am

nämen vad trevligt! jag trodde aldrig jag skulle höra de där magiska orden i min ålder.Du förstår lilla vän, jag får inte gå ut efter att jag har gått vilse i skogen här om dagen.Så vi gör så här, jag ska be mina barnbarn att göra mitt rum här på äldreboendet lite mysigt för oss med levande ljus, glöm inte att ta med dig god chocklad, den klistrar sig alltid i mina lösa tänder.men hej du kan borsta de åt mig innan vår lilla lek börjar! ah det här besöket kommer att bli så roligt.Det var länge sen jag hade ett litet lammkött nafsande i mina skrynkliga fötter.Ta på dig tighta jeans också, även om jag är gammal så är jag fortfarande ung i sinnet, så låt fanatsin flöda. Det är så mycket jag vill göra men kroppen hänger inte med riktigt så jag hoppas att du har bra fysik och du klarar lyfta mig här och där. :mrgreen:

User avatar
AbkoowDhiblaawe
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Posts: 14217
Joined: Fri Jan 18, 2013 7:02 pm
Location: chilling in Liido beach

Re: Salool kom in

Postby AbkoowDhiblaawe » Wed Jan 30, 2013 1:05 pm

:whew:

jag tar det där som ett ja, jag tror på en livsfilosofi som är 'ju mognare det är desto bättre' marka salooley skicka din adress odayaal baan so diriyaaye :blessed: :blessed:

förresten jag har hört din röst den e xaax 8-)

User avatar
salool
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Posts: 7692
Joined: Tue Oct 18, 2011 10:15 am
Location: "Live Each Day As If It Were Your Last... Tomorrow is Not Promised."

Re: Salool kom in

Postby salool » Wed Jan 30, 2013 1:59 pm

listen buddy, jag är icke intresserad så slösa inte din tid på mig! :whoa:

User avatar
AbkoowDhiblaawe
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Posts: 14217
Joined: Fri Jan 18, 2013 7:02 pm
Location: chilling in Liido beach

Re: Salool kom in

Postby AbkoowDhiblaawe » Wed Jan 30, 2013 2:04 pm

:whoa:

:whew:

:whoa:

User avatar
Hibonuraa
SomaliNetizen
SomaliNetizen
Posts: 399
Joined: Wed May 09, 2012 1:23 pm
Location: Goljano iyo guryasamo

Re: Salool kom in

Postby Hibonuraa » Wed Jan 30, 2013 3:43 pm

nämen vad trevligt! jag trodde aldrig jag skulle höra de där magiska orden i min ålder.Du förstår lilla vän, jag får inte gå ut efter att jag har gått vilse i skogen här om dagen.Så vi gör så här, jag ska be mina barnbarn att göra mitt rum här på äldreboendet lite mysigt för oss med levande ljus, glöm inte att ta med dig god chocklad, den klistrar sig alltid i mina lösa tänder.men hej du kan borsta de åt mig innan vår lilla lek börjar! ah det här besöket kommer att bli så roligt.Det var länge sen jag hade ett litet lammkött nafsande i mina skrynkliga fötter.Ta på dig tighta jeans också, även om jag är gammal så är jag fortfarande ung i sinnet, så låt fanatsin flöda. Det är så mycket jag vill göra men kroppen hänger inte med riktigt så jag hoppas att du har bra fysik och du klarar lyfta mig här och där. :mrgreen:
:lol:

User avatar
AbkoowDhiblaawe
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Posts: 14217
Joined: Fri Jan 18, 2013 7:02 pm
Location: chilling in Liido beach

Re: Salool kom in

Postby AbkoowDhiblaawe » Thu Jan 31, 2013 11:45 am

Salool jag har kommit över dig det var en riktig svår tid för mig psykiskt sett men har fått acceptera verkligheten jag vill tacka dig för att du fick mig inse vad som är bäst för mig, jag kommer alltid komma ihåg de stunderna vi haft tillsammans och de kommer även vara bland en av de bästa tiderna i mitt liv. Jag önskar dig all lycka i världen walaalo :blessed: :blessed:

User avatar
salool
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Posts: 7692
Joined: Tue Oct 18, 2011 10:15 am
Location: "Live Each Day As If It Were Your Last... Tomorrow is Not Promised."

Re: Salool kom in

Postby salool » Tue Feb 05, 2013 4:19 pm

Vad bra! :whew:

User avatar
Meyle
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight
Posts: 3519
Joined: Tue Aug 28, 2012 3:36 pm

Re: Salool kom in

Postby Meyle » Tue Feb 05, 2013 4:24 pm

:pac: du er da sjov min ven

Lad os håbe hun siger ja lol

hva mener du? Snakker du dansk? :whew:

User avatar
FarIyoAlif
SomaliNetizen
SomaliNetizen
Posts: 831
Joined: Thu Nov 15, 2012 7:55 pm
Location: Farhareeri - Heegaale - Sararaweyne - Buuhoodle | Samatar Baxnaan's successor

Re: Salool kom in

Postby FarIyoAlif » Wed Feb 06, 2013 10:21 am

^ Ja det gor jeg

bor du i danmark?

User avatar
Meyle
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight
Posts: 3519
Joined: Tue Aug 28, 2012 3:36 pm

Re: Salool kom in

Postby Meyle » Wed Feb 06, 2013 3:59 pm

^ Ja det gor jeg

bor du i danmark?

Jeg bor i Norge, men jeg er opprinnelig fra Sverige.

User avatar
FarIyoAlif
SomaliNetizen
SomaliNetizen
Posts: 831
Joined: Thu Nov 15, 2012 7:55 pm
Location: Farhareeri - Heegaale - Sararaweyne - Buuhoodle | Samatar Baxnaan's successor

Re: Salool kom in

Postby FarIyoAlif » Wed Feb 06, 2013 4:43 pm

ok jeg forstaar norsk skrift bedre end svensk men forstaar svenskere naar de taler :D
norskere hadalkoodu wuu adagyahay

User avatar
Meyle
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight
Posts: 3519
Joined: Tue Aug 28, 2012 3:36 pm

Re: Salool kom in

Postby Meyle » Wed Feb 06, 2013 4:59 pm

ok jeg forstaar norsk skrift bedre end svensk men forstaar svenskere naar de taler :D
norskere hadalkoodu wuu adagyahay

Waa run, aniga laftigeygu waan jajabsadaa. Shaqaan meesha u tegey nothing else.


OUR SPONSOR: LOGIN TO HIDE

Hello, Has your question been answered on this page? We hope yes. If not, you can start a new thread and post your question(s). It is free to join. You can also search our over a million pages (just scroll up and use our site-wide search box) or browse the forums.

  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “Europe - Sweden”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron