Page 2 of 7

Posted: Tue Sep 06, 2005 7:14 am
by L213
[quote="FATAL_HUSTLER"]

u BEGFRIEND INIT

U BEG ON ROAD TOO[/quote]
*
*
GROUPIE..... Laughing .. Embarassed .......... B this ain't not grown man's beef coz if it was I would have seen some fists getting thrown around too many people acting like girls so what's to stop me joining in... Razz

Posted: Tue Sep 06, 2005 7:17 am
by Beenaale_No1
Laughing Laughing This is internet u fool.. Flying fists kuteh, naa bax u tit-less freshy.

Posted: Tue Sep 06, 2005 7:18 am
by L213
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing ...Don't watch that B I'm getting kicks out of watching groupies making a show of themselves.... Embarassed

Posted: Tue Sep 06, 2005 7:20 am
by Dun
[quote="Beenaale_No1"]:lol: Laughing This is internet u fool.. Flying fists kuteh, naa bax u tit-less freshy.[/quote]

Laughing Laughing Laughing

Posted: Tue Sep 06, 2005 7:21 am
by Beenaale_No1
Laughing And groupies is a term for b!itchy females, you tryna use that against negros. it aint workin so far, I got u & ur groupies on lockdown

Posted: Tue Sep 06, 2005 7:24 am
by L213
Laughing Laughing ...CORRECTION the term groupies means a groupe of people/person who loves and would do anything for the person/people they idolise so don't get it twisted fool... Embarassed ...damn I gotta stop stunning people it isn't helping my EGO.... Rolling Eyes Embarassed

Posted: Tue Sep 06, 2005 7:26 am
by Beenaale_No1
Laughing Laughing So who is idolisingr who.. Even thou I got nothin against Fatal, you are stickin up to him like he ows you child benefit money

Posted: Tue Sep 06, 2005 7:28 am
by L213
Laughing Laughing ..B that's between me and fatal...but on the d-low he does owe me money... Rolling Eyes ... Razz ....ASK THE GROUPIES who their sticking up for...

Posted: Tue Sep 06, 2005 7:29 am
by Dun
Beg Friend.

"damn I gotta stop stunning people it isn't helping my EGO"

You Have A Ego?

To Have One You'd Have To Have Something Going For You.

Laughing

Posted: Tue Sep 06, 2005 7:30 am
by Beenaale_No1
Lol All I know is Lil Gun got his personal beef wit Fatal and same wit Dun, and here come you as a woman tryna run things. Naaw, Fatal should slap you for that Laughing

Posted: Tue Sep 06, 2005 7:34 am
by L213
[quote="Dun"]Beg Friend.

"damn I gotta stop stunning people it isn't helping my EGO"

You Have A Ego?

To Have One You'd Have To Have Something Going For You.

Laughing[/quote]
*
*
GROUPIE...how you doing... Rolling Eyes ..I see you missed the bus too bad...CORRECTION everyone is born with and ego...go read it up Sigmund Freud jeez I gotta stop educated people it ain't GOOD FOR MY EGO.... Embarassed Razz
*
*
...loooool..B and I should slap you for trying to get clever with me... Razz

Posted: Tue Sep 06, 2005 7:39 am
by Dun
"Sigmund Freud"

Laughing @ Believeing Anything A Deluded Person Who Created Such Rubbish As 'Psychoanalysis' Say's.

I Feel Sorry For Your Parent's.

Posted: Tue Sep 06, 2005 7:41 am
by Beenaale_No1
[quote="Dun"]"Sigmund Freud"

Laughing @ Believeing Anything A Deluded Person Who Created Such Rubbish As 'Psychoanalysis' Say's.

I Feel Sorry For Your Parent's.[/quote]


Laughing Laughing Laughing

Posted: Tue Sep 06, 2005 7:42 am
by L213
Bless Groupie don't feel sorry for my parents..their proud to have a daughter like me.... Razz ...wish I could say the same about your's horta how do they feel about having a groupie in the family... Rolling Eyes ...don't even trip "Psychoanalysis" ain't a load of shit I should know I've done enoug of them on groupies like yourself... Embarassed

Posted: Tue Sep 06, 2005 7:57 am
by L213
Laughing Laughing Laughing ....More groupies..... Embarassed