Dr Yalaxoow
Moderators: Moderators, Junior Moderators
Forum rules
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
- Hyperactive
- SomaliNet Super

Re: Dr Yalaxoow
loool mashallah , you are one humble man. Allah ha ko barakeeyo...minues shokansi haliimoyin.lol.
ma goor doon ba tahay?
ma goor doon ba tahay?
- salool
- SomaliNet Super

- Location: "Live Each Day As If It Were Your Last... Tomorrow is Not Promised."
DR-YALAXOOW wrote:this is me
Sen när bor du i Umeå?
Sluta sno folks bilder.
http://www.umea.se/arkiv/toppnyhetsarki ... 00819.html
- AbkoowDhiblaawe
- SomaliNet Super

LOOOOOOOOOOOL
Na heedhe salool låt han trolla reer snet varför ska du spoila hans game för?
Na heedhe salool låt han trolla reer snet varför ska du spoila hans game för?
- DR-YALAXOOW
- SomaliNet Super

warsheekh u sheeg denna kärring( salool) att hon ska lämna mig i fred

- salool
- SomaliNet Super

- Location: "Live Each Day As If It Were Your Last... Tomorrow is Not Promised."
W, Är du hans advokat eller?
Det är kriminellt att sno andras identitet plus han ska inte smutskasta stackars mannen på ett forum.
Y, du är liten fegis, om du är verkligen så modig posta din bild annars bara håll tyst din lilla råtta.
Det är kriminellt att sno andras identitet plus han ska inte smutskasta stackars mannen på ett forum.
Y, du är liten fegis, om du är verkligen så modig posta din bild annars bara håll tyst din lilla råtta.
- AbkoowDhiblaawe
- SomaliNet Super

Faktiskt jag är yalahous officiella talesman, min klient kan för närvarande inte svara på några frågor.

- salool
- SomaliNet Super

Du kan försvara den där lilla råttan hur mycket du vill, faktum är, han är största skämtet i den här forumet.Jag kan inte fatta att han är 40+. 

- AbkoowDhiblaawe
- SomaliNet Super

lugna ner dig, ta inte det så seriöst yalaxow jiddrar bara med folk.- DR-YALAXOOW
- SomaliNet Super

salool! Du mobbar mig
Du borde skämmas! Din garoob från Skåne... fiiri old women!! det verkar som att du behöver lite ????????? so skicka mig din telefon so Jag ringer dig. 
- salool
- SomaliNet Super

W, betalar han dig för dina tjänster eller du försvarar honom bara för att ni tillhör samma klan? visste inte att du var ett får, gå och följ efter honom och säg baaacaac
.
Jag är ute från tråden, ha en bra kväll!
Y, om din lilla apparat fungerade som den ska och var längre än en cm och jag skulle inte behöva förstoringsglas för att se den, visst jag skulle get
dig mitt nr.
Jag är ute från tråden, ha en bra kväll!
Y, om din lilla apparat fungerade som den ska och var längre än en cm och jag skulle inte behöva förstoringsglas för att se den, visst jag skulle get
dig mitt nr.

- DR-YALAXOOW
- SomaliNet Super

salool wrote:
dig mitt nr.
- AbkoowDhiblaawe
- SomaliNet Super

salool is spitting fire, lugna ner dig ta det inte så seriöst.
mandingos kulaha hahahah war ninkaan ma naxo- DR-YALAXOOW
- SomaliNet Super

'She Ain't Seen Nothing Yet
kulahaa !2 cm ! tror hon vi är Mjs(bunaanilanders) eller 
DR-YALAXOOW wrote:this is me DR YALAXOOW. recently i've become Fanaan. i hope my friends in Somalinet support me and buy my records and come to my Concerts .
this is one my videos.

Warsheekh wrote:Yaa ditoore thats not the way to tie a tie kkkkk

DR-YALAXOOW wrote: walaahi sida lo xirto tie waxaan bartay markaan shaqada bussdriver bilaabay.. waligeey hore uma xiran.. laakiin sidaan hadda aan u xiranahay waa NEW STYLE

-
- Similar Topics
- Replies
- Views
- Last post
-
- 137 Replies
- 16362 Views
-
Last post by DR-YALAXOOW
-
- 8 Replies