Welcome to SomaliNet Forums, a friendly and gigantic Somali centric active community. Login to hide this block

You are currently viewing this page as a guest. By joining our community you will have the ability to post topics, ask questions, educate others, use the advanced search, subscribe to threads and access many, many other features. Registration is quick, simple and absolutely free. Join SomaliNet forums today! Please note that registered members with over 50 posts see no ads whatsoever! Are you new to SomaliNet? These forums with millions of posts are just one section of a much larger site. Just visit the front page and use the top links to explore deep into SomaliNet oasis, Somali singles, Somali business directory, Somali job bank and much more. Click here to login. If you need to reset your password, click here. If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.

Why issaq hate darood?

Daily chitchat on Somali politics.

Moderator: Moderators

OUR SPONSOR: LOGIN TO HIDE
Khalid Ali
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Re: Why issaq hate darood?

Postby Khalid Ali » Sat Jul 13, 2019 12:43 am

paperino was sayid siigeyste fighting or did he control a darood army.it was it a jihadi irhaabi group.
He fought to free his people & country from isticmaarka. Did your grandparents fight isticmaarka?

He created an insurgency movement fought from 1899 til 1907. After the iligi treaty the mad mullah moved to itlalian area where he stole.camels for another decade and a half. He by far did not fight for your daarood clan matter intact he fought most of the darood at stole their camel's mj og and qurjiile

paperino
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Postby paperino » Sat Jul 13, 2019 10:36 am

He created an insurgency movement fought from 1899 til 1907. After the iligi treaty the mad mullah moved to itlalian area where he stole.camels for another decade and a half. He by far did not fight for your daarood clan matter intact he fought most of the darood at stole their camel's mj og and qurjiile
Your grandparents didn't fight isticmaarka, instead collaborated with it, so you can't be faulted for not being objective. However, isticmaarka is objective on Sayidka (AUN):
Sayyid Maxamed Cabdulle Xasan, Somali religious and nationalist leader (called the “Mad Mullah” by the British) who for 20 years led armed resistance to the British, Italian, and Ethiopian colonial forces in Somaliland. Because of his active resistance to the British and his vision of a Somalia united in a Muslim brotherhood transcending clan divisions, Sayyid Maxamed is seen as a forerunner of modern Somali nationalism.
https://www.britannica.com/biography/Sa ... ulle-Xasan

jannoman
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Postby jannoman » Sat Jul 13, 2019 1:10 pm

I've often asked myself the same question. :?
Because of the genocide MSB regime.committed on them as a somali citizen.

It was gross human violation a legacy that Darood. had to shoulder because .of a langaab darood clan clan called. Marehan.

They wantwd tdo ceate an eternal enemity between Ogaden and Isaaq or Dhulbahante vs Isaaq.

The Farmajo govt .should.appologise for his uncles attrocities. As he was a. Beneficiary.
My abti's wife (Isaac)......pinches me ( a three year old ) saying " aabihi wasayahow xune dhulbahante" .........i didn't know what the fuck she was talking about......but i could see her anger......i looked at her full in the eyes and said " aduu hooyada was" .........................i mean i wasn't a trouble maker and i dont remember her ever touching me .......i don't know what prompted her to pinch me and unkindly say those things ........it was uncalled for and the most unexpected thing in my three year old life that happened to me.......why would a grown up adult hate a three year old innocent kid who doesnt even know what tribes are .........i don't even know where i got the balls to stand up to her bullying and cuss her back.....that was the first time i cussed .......i even stood up just a step away from her after freeing myself from her grab and one pinch........i didn't cry or run .......and i never told it to my mother or uncle (my mother's brother)........ and one day when i heard someone saying that Gaariye the great poet picked up one day his sister's four year old dhulos child ....lifted him up high in the air and said " uncle, all the rest of you is nice but you are daarood" (abti sidaada kale waad wacantahe DAROOD baad tahay) translated it means I LIKE YOU REALLY BUT THE ONLY THING THAT BOTHERS ME IS YOU BEING DAROOD.......i could relate with that.....if i haven't experienced the pinch and heard those not nice words before i wouldn't have in thousand years believed that an adult would hate/dislike a little innocent child for thier tribe...............................................................................
My incident was when THERE WAS XATA NO SNM and the one about Gaariye was BEFORE THERE WERE ANY SERIOUS CLASHES BETWEEN SNM AND THE GOVERNMENT............LET ALONE A GENOCIDE....
but i won't and cannot say that all Isaacs hate daaroods ....i would say there is some truth in it............but the question is why ?
Ofcourse i love my abtiis and all Somalis crazily i even used to feel sad about a cute clever three year old madhiban child girl that used to say hello and hi when she sees me......what used to kill me was the thought of that innocent full of life and joy little girl being told you are Midgaan and is shunned and ostracized ......and she was bettter looking and more intelligent than any aji child her age...............................anyways Somalis are unpredictable and crazy....

Jaamacbuuhoodle
SomaliNetizen
SomaliNetizen

Postby Jaamacbuuhoodle » Sat Jul 13, 2019 2:14 pm

Ninyahow jannoman kaalay Buuhoode ama jigjiga oo arag sida looga neceb yahay Isaaq kkkkkkkk
Cunsuriyada somalida meel kastay taala maaha wax uu gaar Isaaq .
Colaad taariikhii ah ayaa naga dhaxeeya reer sheekh isaxaaq ( 1800- 1960 ) ,,
Iska celiyaa Iidoor af Soomaali uun meesha ku haysaan
Meesha maraykan lama jooga ee waa Somalia

jannoman
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Postby jannoman » Sat Jul 13, 2019 2:45 pm

Ninyahow jannoman kaalay Buuhoode ama jigjiga oo arag sida looga neceb yahay Isaaq kkkkkkkk
Jaamac inader anuu nacaybka guud sida kaa aad sheegayso wuu jira ee anuu waxaan sheegaya ka lagu samaynayo qof abti looyahay ama ka uu samaynayo qof abti looyahay.....tusaale ahaan markaan Laaska joogay intayada Habarawal dhashay waan iska naqaanay dadka dhamaana kalgacal baanu u ahaynay magac Isaaq oo dhan ......iyo difaac xaga dooda meel aan joogno laguma aflagaadeyn karayn ........xaga ka Isaaq ee dhulbahante dhalay (ee waliba soo koriyey ) oo caro dhulbahante ku korau ee isaga oo weyn tolkii u yimi ayaa hadana aniga shakhsi ahaanteyda iigu dibindaabyo badnaa......saa waxa isu kay qaban weydey abti abaal baan idiin haya oo idinka ayaa isoo koriyey iyo dhibku igu hayey.....saa habeen baa intaan yabay aan ku idhi abti hadii adoo na jacal xaaladaadu sidan tahay adoo na nacebna bal ka waran........aduu wuu qoslay.......bal ka waran kaaso yaro islaan abtigii qabo dhulbahante ahi intey qandhufato waliba u raaciso ABIHII WASAYEYAHOW ISAAQ........miyaanu xasuuqgeysteen........isago waligi hadhicin ha jabin lagu soo koriyey ayaan ka yaabe.....BAL KA WARAN KA HASHA BAKHTIGA AH INOO QAYBIYEY.........EE WALIBA KU KOOBEY INTII GAARAHAAN ABTIGA U AHYD......DHULBAHANTE IYO HARTI...............waxaan uga socda waxa ina sii neceb inta aynu dhalney .........tusaale ahaan keena Habaryonis dhashay xata haduu necebyahay ma yidhaahdeen GARXAJISBA DHAMAANTII HAL BAKHTIDEY ISUGU YIMI.....AMA HABARMAGAADLA DHAMAANTEED HAL BAKHTIDEY ISUGU TIMI...............ISAAQ MEEL KA HOOSEYSA OO INTII DHASHAY GAAR KU AH KUMU CAAYEEN........waa inta inteynu ku kala duwannahay.............

theyuusuf143
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Location: "Dareen naxli reeba iyo nolosha aan loo sinayn naftaaday dhaawacaan" by dhaglas

Postby theyuusuf143 » Sat Jul 13, 2019 3:11 pm

How can you remember what you have done when you were 3 years old. You even said "hooyada Wass" at this age. Kkkkkk Abti I told you , you are out of our league.

jannoman
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Postby jannoman » Sat Jul 13, 2019 3:12 pm

JaamacBuhodlow waan ku farxay qoraalkaagan waayo abtiyaashey oo aan sheegay nuscentimitir ay bari iga galeen ayaad ku difaacdey oo aad ka dhigtey ineynu inaba kilometiro ka galno kkkkkkkkkkk...................
Waa halkii Alle ha u naxariisto Sahra Axmed ay iska weydiin jirtey HORTA YA ISKU KEEN DIRAY? YAA DABINADAA DHIGAY? YAA DOOXAY CAASHAQA (WADA DHALASHADEENA)?

jannoman
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Postby jannoman » Sat Jul 13, 2019 4:22 pm

How can you remember what you have done when you were 3 years old. You even said "hooyada Wass" at this age. Kkkkkk Abti I told you , you are out of our league.
Kkkk abti wey iga yaabisay.....i guess in her case.. hadaan Arab ahaan lahaana she would have done the same "Abihiwaseyahow xunne Arab" or Ciise for a not nice person is not nice to everyone....takale horta mahadsanid laakin there is no way i can ever be in your league for the easy funny way you write......as for memories....this is what it says.......in one of the researches in this matter....

Research has indicated that most people’s earliest memories, on average, date back to when they were 3-1/2 years old. Recent studies of children, however, suggest that our earliest memories are more likely to go back even further (Wang & Peterson, 2014).

Laakin waa runta by three only gifted children are able to come up with adult like speech..........and by two unlike the normal children who speak very simple often verbless sentences ....gifted children can say whole sentences by two...........both inwardly as a thought and outwardly as a speech...........................
Abti imagine a two year old in a plastic basin tub whom his mother is giving a bath and she lifts each one of his hands to scrub and wash his armpits and him staring up at her and thinking "NIYAHOW ISLANTAN MAXA KILKILOOYINKAAGA KU SALIDEY" that is the first inward speech i remember going thru ma head......maybe if i said it loud she would have laughed.......but she wouldnot have been surprised for by then i was able to say whole complicated sentences like one day when i pushed her hands back while she was trying to button up the shirt buttons and said " idaa hooyo ana xidhanaye" ...

But the most funniest incident of my life which i don't remember that she recounted was when she told me at one year and a half i walked up to a woman who used to sell qaad next to our house and when i reached i cried for qaad .....islaanti baa yaabtey....my mom came and found me crying like i had never cried before asking for qaad ....i grasped the qaad box and the qaad lady the whole scene was bizarre shocking ..mom told me she both a caqaar put all the leaves in the mooye and mashed it with the tib and then fed me the qaad with spoon.....that is when i started to calm down and stopped crying....that was in Djibouti........the reason she told me the story was one ciid day .....this tine in Hargaysa and my age was seven i went to AwAli garage were my inabti worked as a mechanic and asked hin for xaqal ciid ....he gave a hundred shilling ....which was nearly 15$ then .....alot of money for a Somali kid at that time...so i walk by the qaad market hear the qaad seller shouting the prices of the mijin......i bought a mijin took the change and went home......i don't even know why i bought it ....it just happened.....so when i went to her i was surprised she wasn't angry with me.....and then she told me that story when i was barely a year and half.....

Jaamacbuuhoodle
SomaliNetizen
SomaliNetizen

Postby Jaamacbuuhoodle » Sat Jul 13, 2019 5:09 pm

Kkkk abti wey iga yaabisay.....i guess in her case.. hadaan Arab ahaan lahaana she would have done the same "Abihiwaseyahow xunne Arab" or Ciise for a not nice person is not nice to everyone....takale horta mahadsanid laakin there is no way i can ever be in your league for the easy funny way you write......as for memories....this is what it says.......in one of the researches in this matter....

Research has indicated that most people’s earliest memories, on average, date back to when they were 3-1/2 years old. Recent studies of children, however, suggest that our earliest memories are more likely to go back even further (Wang & Peterson, 2014).

Laakin waa runta by three only gifted children are able to come up with adult like speech..........and by two unlike the normal children who speak very simple often verbless sentences ....gifted children can say whole sentences by two...........both inwardly as a thought and outwardly as a speech...........................
Abti imagine a two year old in a plastic basin tub whom his mother is giving a bath and she lifts each one of his hands to scrub and wash his armpits and him staring up at her and thinking "NIYAHOW ISLANTAN MAXA KILKILOOYINKAAGA KU SALIDEY" that is the first inward speech i remember going thru ma head......maybe if i said it loud she would have laughed.......but she wouldnot have been surprised for by then i was able to say whole complicated sentences like one day when i pushed her hands back while she was trying to button up the shirt buttons and said " idaa hooyo ana xidhanaye" ...

But the most funniest incident of my life which i don't remember that she recounted was when she told me at one year and a half i walked up to a woman who used to sell qaad next to our house and when i reached i cried for qaad .....islaanti baa yaabtey....my mom came and found me crying like i had never cried before asking for qaad ....i grasped the qaad box and the qaad lady the whole scene was bizarre shocking ..mom told me she both a caqaar put all the leaves in the mooye and mashed it with the tib and then fed me the qaad with spoon.....that is when i started to calm down and stopped crying....that was in Djibouti........the reason she told me the story was one ciid day .....this tine in Hargaysa and my age was seven i went to AwAli garage were my inabti worked as a mechanic and asked hin for xaqal ciid ....he gave a hundred shilling ....which was nearly 15$ then .....alot of money for a Somali kid at that time...so i walk by the qaad market hear the qaad seller shouting the prices of the mijin......i bought a mijin took the change and went home......i don't even know why i bought it ....it just happened.....so when i went to her i was surprised she wasn't angry with me.....and then she told me that story when i was barely a year and half.....
Jannoman ina adeer garan maayo abtinimadan kula weyn ?
Mala Dadka cusub baad tahay imisa jir baad tahay ( how old are you ) ,
anigu 49 jir baan ahay oo igama cusuba nacaybka uu dhaxeeya Isaaq iyo Daarood ( habar Jeclo - habar Yoonis iyo Dhulbahante iyo Ogaadeen ) ,,
Idinku reer Laascaanoodow waligeen dad jelecsan baad ahaan jirteen waxba kala ma soctaan colaada lafaha naga gashay .
Laascaanood waxaa laga maamulii jiray gurigii islaantii Ogaadeen maamo Khaadiijo ( ilaahay ha u naxariisto ) Maalintii ay islaantu Villa Somalia ka carartay 21-1-1991kii baad agoon noqteen kkkkkkk

jannoman
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Postby jannoman » Sat Jul 13, 2019 6:39 pm

Jannoman ina adeer garan maayo abtinimadan kula weyn ?
Mala Dadka cusub baad tahay imisa jir baad tahay ( how old are you ) ,
anigu 49 jir baan ahay oo igama cusuba nacaybka uu dhaxeeya Isaaq iyo Daarood ( habar Jeclo - habar Yoonis iyo Dhulbahante iyo Ogaadeen ) ,,
Idinku reer Laascaanoodow waligeen dad jelecsan baad ahaan jirteen waxba kala ma soctaan colaada lafaha naga gashay .
Laascaanood waxaa laga maamulii jiray gurigii islaantii Ogaadeen maamo Khaadiijo ( ilaahay ha u naxariisto ) Maalintii ay islaantu Villa Somalia ka carartay 21-1-1991kii baad agoon noqteen kkkkkkk
[/quote]
Eeg labo meelood bay dadku wax ka eegaan ......oday weyn oo waliba reer magaal u eeka dhana reermi dhana caaqil caaqil ayaan galab ag fadhiistey oon is idhi sheekadiisa dhageyso .....wuxuu ka sheekaynaya tolaay miyad ogaydeen xiliguu ingiiris khasabka nagu haystey ee walba intuu intaas oo dhulbahanta oo jeelka ku jiray uu dhibey Habarjeclo ay gowraceen.........odaygu marka wuxu u cadheysanyahay Habarjeclada wax gowracdey ana wax i muuqda jeel ingriis ...amar ingiris rag lagu xidhey......amar ingiriisna lagu gowracay........markaan ku idhi ingiriis aya eeda le odaygii wuu igu xanaaqey...........noocaasi waa ka dadka isku dira qolo kastana wuu ku jira....waxa jira nooc iyagu wax soo bartey oo kaba daran kuwa reer miiga xaga isku dirka...wuxubana waa shayaadiin........anigu hadaba banidamka oo dhan ayaan jecelahay intaa muslinka ah ayaanan sii jecelahay....inta Somaalida ah ayaan ka sii jecelahay inta Somalida ahna abtiyaashey ayaan ugu sii jeclahay niyahow sababtana ma garanayo.........xata heer baan gaadhey marku anago yaryar oo 11 jiro ah igu yidhi Kosar Cabdiqadie Kosar oo aabihi Alle ha u naxariiste mar snmta gudoomiya ka aha igu yidhi eedada Amina (waa islaan dhulbahnte ah oo isoo korisay) Isaaqa wey necebtahay inaan ku xanaqo oon dhaho anaga waxaad xaafadihina kasoo maqashey hanoola iman.....waayo iyado hadal haysa ma maqal....laakin sibu u dhaartey....markaasan is idhi war bal niyahow maad tijaabisid wuxuu sheegayo iney wax ka jiraan.......saa intaan tamaashiir soo qaatey ayaan albaabka laga soo galo xagiisa gudaha ku qoray SNM BAA GUUL LEH GEERINAYA AFWEYNAA LE....walee xili qadada ayeey soo rawixi jirtey oo macahad bey macalimad ka ahayd marka .....ana markaasan iskuulkayga aadi jiray......waa guryahan dabaqyada ku yaal ...wata albaabki soo garacdey een ka furay.....markay soo gashey ayey isha qac ku siisay qoraalkii....wataa tiri YAA KU QORAY WAXAN MEESHA....waa aniga ku idhi aniga ku qoray.....igamay hadalsiin oo maxad ugu qortey mey odhane bahal dhirbaxo ah oo kulul ayey wajiga farba meeI i dhigtey NAGA MASAX WASAKHYAHOW WAXAANAD MEESHA KU QORTEY.......waayahay eedo waan masaxaya raali ahow waxba ugama jeedina (anoo niyadana kale walaahi laqaadkiiyara wuxu sheegayey waxba ka jira) bey tiri soco waxba hanoo masixine iskuulkaaga aad..............
Anuu dadkan waxa isku diray wali ma fahmin.....laakin waa sheeko ingiris iyo xukumadihi bacdal ingiriiska ilaa maanta waxaan wax maamulaya ay qeyb ka yihiin.....siiba inta ingiriis wax baray oo ahyd awalba odayasha miigu intey khaatiyaanka ka taagnaayeen iyo kuwaasi waxay sii dhaleen.....oo gaalana maal galin ku samaysay..........isku soo wada duubo NASABNIMADA ayey ka mid tahay inaad abtiyaasha kalgacal iyo xurmad u haysid......adiga horta yaa ku dhalay? ...................
Takale hadad asal reer Buuhodle tahay da'daana jirto car qofka naaneystiisa CABAADE la dhaho sheeg?

Jaamacbuuhoodle
SomaliNetizen
SomaliNetizen

Postby Jaamacbuuhoodle » Sat Jul 13, 2019 7:19 pm

Ina adeer Anigu cali geri baan ahay
Cabaade kumu ahaa talow ?
Adigu mala waxaad sheegaysa Maxamuud Nadiif Muuse ee wacays Aadan ma saaxiib baad tihiin ?
Ninka waa ilaa 38 ama 40 jir maaha nin aad uu weyn hadaad cid kale sheegayso garan maayo
Buuhoodle bari hore ayaa iigu danbaysay laakin korka ayaan kala socda , meesha shaxaad baan uga cararay kkkkkkkk

Jaamacbuuhoodle
SomaliNetizen
SomaliNetizen

Postby Jaamacbuuhoodle » Sat Jul 13, 2019 7:23 pm

Jannoman adigu qolama tahay ?
Waxaan uu malaynayaa inaad barkad tahay

jannoman
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Postby jannoman » Sat Jul 13, 2019 9:27 pm

Ina adeer Anigu cali geri baan ahay
Cabaade kumu ahaa talow ?
Adigu mala waxaad sheegaysa Maxamuud Nadiif Muuse ee wacays Aadan ma saaxiib baad tihiin ?
Ninka waa ilaa 38 ama 40 jir maaha nin aad uu weyn hadaad cid kale sheegayso garan maayo
Buuhoodle bari hore ayaa iigu danbaysay laakin korka ayaan kala socda , meesha shaxaad baan uga cararay kkkkkkkk
Jaamac inader waad ka baxsatey ......haa waa Maxmuud Nadiif Muse Nuur .........laakin tii kale kamaad jawaabin cida ku dhashey.......hadaad ka gabatey inuu Isaaq ku dhalay oo aad hadana necebtahay wey dhici karta oo sidaad u fakaraysid iyo duruuftaadu waa kuu gaar........laakin sidaan filayo kumey dhalin waana takuu fududeysay inaad ka dhex aragtid....................
inaan hore kugu sheegay ayaan moodayey qudheydu qolada aad tiri waan ahay ayaan ahay..........ee uu inankeynu abtiga u ahyn hashi bakhtiga ahyd CANDHADA ka siiyey .................waliba wuu inagu dhaqaaleyey oo wuxu yidhi iyaga saxiibul ciyaal ah.....aad baan ku salaamaya .............abtiyaashay haday ku dhaleen ka dhin baan ku odhan laha.............

jannoman
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Postby jannoman » Sat Jul 13, 2019 9:35 pm

Jannoman adigu qolama tahay ?
Waxaan uu malaynayaa inaad barkad tahay
No Barkad........waaxiid qurjiile Caligari......Suban.....Khyr..
Dabshido dad nool cuney
Aqal dabada uga dhacay
Ka daldalay wixiii yiil
Bey dibada kuugu soo xidheen
Naa aabbaha ku neceba
Hooyadana ka darana......baan ka soo jeeda....waa maruu inan loo dhisay uu ka nixnixinayeey...

theyuusuf143
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Location: "Dareen naxli reeba iyo nolosha aan loo sinayn naftaaday dhaawacaan" by dhaglas

Postby theyuusuf143 » Sat Jul 13, 2019 10:32 pm

Sheekaba sheekay keenta ee cunsuriyadi iigu horaysay ee aan arko hooyaday baa lagu sameeyey. It was mid 90skii markaas uunban ilko dhacsaday , civil war kii isaaqa baa lasoo afjaray laakiin nasiib xumo aabahay saraakiishii dawlada ee uu galaaftay buu kamid ahaa. Markaa hooyaday oo caruur majeerten ah dhashaa isoo doonatay si ay ii kaxaysato oo aan gaalkacyo u raaco . Islaanta ayeyday oo inankeeda iga urinaysa may ogalayn inaan hooyo raaco.

Maalin maalmaha kamida bay hooyo ila baxsatay. Islaantii ayeyday waata baroor kula dhex dhacday tolkii tuulada , tola,ayeey inankiini faqash baa qaadatay . Kuraydii reer daahir oo dhan baa naga daba yimi. Magaciisa sheegi maaye mid abokor Cumar ahbaa ugu Soo horeeyey "naa dhig inanka" buu ki yidhi hooyaday . Markaas bay hoosta I gashatay. Lug iyo gacan buu isla kala jiidoo ul madheedha buu ku jiiday. markaas bay isii daysay, maalinta iyo iyo laba mar oo kale baan weligay hooyaday arkay. At age of 18 markan sidaa u qaangaadhay ilaa imika hooyaday waan biiliya iyo walaalahayga majeerten ba anigoon aqoon . Nolosha dhabta ah , iyo ta marfish ka iyo social media hu isku mid maaha. Nin ragi waa ogyahay nacasna loo sheegi maayo.

OUR SPONSOR: LOGIN TO HIDE

Hello, Has your question been answered on this page? We hope yes. If not, you can start a new thread and post your question(s). It is free to join. You can also search our over a million pages (just scroll up and use our site-wide search box) or browse the forums.