site-wide search

SomaliNet Forums: Archives

This section is online for reference only. No new content will be added. no deletion either...

Go to Current Forums ...with millions of posts

I CAAWI WALAAL

SomaliNet Forum (Archive): Somali Women's Forum: Archive (Before Feb 2000): I CAAWI WALAAL
Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
WAXAAN AHAY GABER 21 SANO JIRTA WAXAAN RABAA INAAN GURI DHAQDO LAAKIIN SHUKAASIGA WAA IGA QALDAN YAHAY (MA AQAANI)

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

xirsi

Unrecorded Date
GABDHAHA SHUKAANSI MA SAMEEYAAN.

EE WAA LA SOO DOONTAA.

EE SUG CALAFKA.

HADDII AAD NIN JECESHAHAY OO UUSAN ISAGA OGAYN IN AAD RABTO, U DIR QOF KALE OO HA U SHEEGO IN AAD RABTO IN AAD GURI LA DHAQATO ISAGA.

Let the man find you; do not cheapen yourself.

Have respect for yourself and the modest that Islam wants.

If a guy approaches you for SHUKAANSI, just discuss with him IN AAD RABTO IN AAD LA DHAQATO GURI, EE AADAN GAABSI RABIN.

SHUKAANSI INTAA KA BADAN, is not good.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

waa aniga

Unrecorded Date
wallaal waad salaamantahay!
ee dhageeyso aniga ayaa kucaawinayee ,ee waxaad iiga warantaa,meeshaat degentahay,iyo sidaad u egtahay,mi deeda kale miyaad rabtaa in aad guri dhaqato,anigana sidoo kalaa rabaa,waxaan rabaa in aan guri wada dhaqano aniga iyo adigaba.ee meeshee lagaa hela.ila Soo xiriir,adreeskeeyga waa
farah fowzi@hotmial.com

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
waa aniga
walaal magacaaga ayaan kacabsadey fowzi

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

AMRAN M.

Unrecorded Date
Asalaamu*****Caleykum

Xirsi it seems u r a brother who has a very respecful comments and advice for our sisters I agree with u 100% and thx :-)

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Pais

Unrecorded Date
Anonymous:

Abaayo maskhadada inaay kuu kalsonato ma aha guur iyo shukansi. Waxtiiga aad ka fakarilahayd wahbarasho iyo tacliin aya laa joga ma fahamtey. Abayo shaydanka iska naar ee tartiibso. Don't make such a priority. Love thy self first and all that justly yours to claim will slowly but surely come to you ma fahamtey.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

xirsi

Unrecorded Date
AMRAN M., Wacalaykuma Salaam, my sister in Islam and thank you.

What I was trying to say was that ALL the sister needs to do in SHUKAANSI is to examine the prospective brother and discuss with him what she and him want in marriage. She needs to discuss with him how they are going to live together; is the brother responsible; can he support a family; will he respect the sister's family and friends and anything that the sister wants in a marriage.

This discussion comes after she knows that he is attractive; religious and not known to do bad things.

However, if the sister wants SHUKAANSI and GAABSI, then that is a different case, but it is not going to be good for her reputation which will be damaged. If she takes this road, her future and her being a good choice for a wive will be damaged. She will not be a good prospective sister.

Some brothers will definitely take advantage of this sister; the brothers will promise for her something in order to get something, but then, they will disappear just like that when they get what they wanted or when they used the sister----------------without marriage.

All she needs to do is to wait for her CALAF to come to her and if her CALAF comes to her, she must examine the brother before getting playingful with him. Anything beyond that will be risky.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

hebel

Unrecorded Date
anina 22 naagahan waa ka xishooooodaaa ee wax halayla qabto hadii muslin la yahay oo la idiin soomo la idiin salaado.
ajar aa iga heleesaan

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
ASALAAMU CALEYKUM DHAMAAN WALAALAHA MUSLINTA AH WAA MAHAD SAN TIHIIN XIRSI , WAA ANIGA ,AMRAM, PAIS

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

ahmed

Unrecorded Date
waaryaa hoy jooji dadka aad beenta usheegeyso
waayo gabadh sidaad tidhi oran meyso
amaba nin doon dooni meyso .
ee adigu meel raad so mise waan kuu doon doonaa
waxaan u jeedaa gabadha 21 labaatan jirka ah

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
TO: AHMED WALAAL GABADHA AYAAN AHAY AMA RUNEESO AMA HA RUNEESAN ADEE KUUTAALA

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Wabs

Unrecorded Date
Dear Sister!

Why would a girl wait and see if calaf will bring mr. right! I think it is the responsibility of both the man and the laddy to do the shopping. If you are indeed the girl you said you are sister and you do have someone in mind that you think you can share a live with. Well go ahead and go for it. Don't wait and see if Mr. right will come to you. Calaf can be made! Respect is everything and I advice you to be cautious. Use your magic to attrack the ones you want and weed the dirt with "caano miir". Respect yourself and others, be yourself and state your desire straight up to the one you like. This is hard to do, but I think it will save you a lot of headache!

Wabs

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

xirsi

Unrecorded Date
Wabs,

In an Islamic prospective and in the Somali culture, do you know that a lady is suppose to be shy and different from a man, especially when it comes to the matters of courting or wooing?

It is her best interest that she be pursued and swept off her feet by a man in order to be protected her delicate, graceful, elegant and politeness nature. It has been that way ever since the creation of man and woman. However modern and good it may be to you, it does not look good that she be the pursuer, the chaser or the hunter.

Even in modern times, it is seldom that women make passes at guys. If a lady make pass at a man, the woman is judged by man's law, as if she were a man, not a woman.

This is not about an equality or an inequality of men and women; it is about the nature with which they have been created.

Wabs, do you know why a lady who is a Muslim can't give herself away in marriage?

Even after the courting(SHUKAASI) is over, if particular care and attention is not paid or given to the ladies, we are determined to foment a rebellion and will not hold ourselves bound by any law in which we have no voice or representation.

A man once said: "A beautiful woman is one I notice; an unprepossessing woman is one who notices me"

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

abwaan

Unrecorded Date
to xirsi

I guess you spoke about yr state of mind this nothing has to do with real life.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

xirsi

Unrecorded Date
abwaan,

do you think the reason a lady who is a Muslim can't give herself away in marriage is what my state of mind says?

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

cajabo

Unrecorded Date
Salaamu calaykum

Xirsi! Wow! You completely blew me away. It is exactly what I felt all my life but could never put into words. And I believe that all men have double standards: one for their loved ones (sisters and relatives) and one for the women the pursue. The way I carry myself determines who I get! As for calaf I truly believe that it shall come while I sit quietly at home! LOL.

Sister Ubax, listen to Xirsi. Isagaa si fiicaan wax kuugu sheegay oo kaa naxaya.

Peace

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

xirsi

Unrecorded Date
Wa calaykuma salaam

Yes, sister Cajabo, you are right.

If a Somali Muslim man does not like to see his own blood sister being the pursuer or chaser of other men, then why would he want other sisters in Islam be that way? Is this crazy, CAJIIB, or just plain hypocrisy, the double standard you mentioned? LoL

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

xirsi

Unrecorded Date
Something to this effect, it has been reported that one time a man came to the prophet(saw) and the man told the prophet that he was going to do sinna with a lady who agreed to have sex with him.

The prophet did not tell the man not to do it; he just asked the man if he would want another man had going into one of this relatives(the mother of the man) and had illegal sex with her?

The man said he did not want that to happen to his mother.

Then the prophet said to the man, the lady whom he was going after had a brother and father who would not want anything like that to happen to her.

The man was said to give up his intention to sleep with that lady and swore not to have illegal sex with another lady ever again.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Baxar

Unrecorded Date
Xirsi horta maadan sheegin war xun balse maxaad ugu diidan tahay inay gabdhaha ay sheegtaan waxay u qabaan raga. maahan raga kaliyah inuu shukaansi tago, dumarka maxaa ka reebay waa nafleey :)

I agree with u markay dumarka raga u dan sheegtaan qaar baa advantage ka dhiaganaaya qaarna si daacadnimo wax ula qabto.

sisterka kor ku hadhashay indhahaaga fur hadaad aragtid nin aad is leedahay wuu ku anfacaa advantagena ka dhiganeenin ku qabo macalmada.

i wish u good luck sis

brother baxar

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Sabar

Unrecorded Date
jjjjajsajjsajsjajsjsjnnsn
;sllskllls
#llllslllslsl

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
waar waxaad isku heysataan? inaad wax noo sheegtaan baa aheed mayaheen inaad isqabqabsataan!!!!!!!!!!!!!!! jawwwww

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

safia

Unrecorded Date
asalama caleykum

gabar nin raadseyneyso aa la sheegey, yaab aawey xishoodkii, mise waxaa waa wiil raadsanayo inan,
hadii aad tahay inan raadineyso guri xalaal ah
ilahay hakula garab galo wa bilaahi tawfiiq
osafia@hotmail.com

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Jamila

Unrecorded Date
Wow, I think Im falling in love with you, Xirsi...just kidding.. I just totally agree with what you are saying 100%.. You are like the ideal somali man, hope there are more like you around..

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
xirsi diinta ha ku soo dabo dhuumanin ee gabdhaha raganimo ula imow. i hate those so called wadoodo oo dinnta ku gambado. saaxib farsamo kale la soo shir tag.

to that girl who wants to get married, well, waxey somali tiraah balaayo hadey weyso meel ay kaa soo gasho waxey ku tiraahdaa kac oo guurso. i hope u will make something out of this. bye

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

ali

Unrecorded Date
jamiila waa ugu walee asagoo kale wey yar yihiin ee odeyga baas u dhig sida caadad aheyd.lol

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

xirsi

Unrecorded Date
Anonymous,

Raganimo or naaganimo without religion is dayuusnimo.

A real man Muslim oo raganimo ku jirto does not employ what he thinks he has or acquired---that would be irreligious and false-self pride or big-headed.

I wasn’t using religion in order to get a lady on here, however, seeking things by means of religion is much better than raganimo without religion. In fact, preference in a religious of man –--and also a woman---is what the religion itself affirms.

It is what the prophet himself advised. He said “marry religious one above the beauty, wealth, family name”.

Nice lady does not flaunt and make passes at guys and she does not look for guys and go out. She is not one of those ladies who take advantage one of those ladies nights offers at night clubs checking out a prospective husband or a date.

The brother or the father who allows for his daughter or sister for this kind of arrangement is nothing but a dayuus himself, not a ragamino.

Also, if a brother uses something other than religion, like raganimo, his fasle-self pride, is a dayuus himself. LoL

Jamlia----- I think you are making blush. LoL.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

mary

Unrecorded Date
What is DAYUUS? Does DAYUUS mean IRRELIGIOUS?

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

xirsi

Unrecorded Date
Mary,

Dayuus is a man who has enough good in him but does not use it. He may have a religious belief, for example, yet has no conscious or emotions to act upon his beliefs.

Usually, if his wife or his sisters, or even daughters and sons do some irreligious things in his present, he wouldn’t say anything to them. He might even go to the mosque and pray there himself, yet he can not be responsible(conscientiously) for his family.

Yes, dayuus is somewhat irreligious; he does not care if his own blood sister or his own daughter becomes a prostitute. He is worst than a hypocrite, because a hypocrite knows in his heart that he is really a rotten to the core, but he hides about it and pretends to be good.

A dayuus, on the other hand, does not think he is doing wrong and does not even feel any remorse if he or any member of his family does something bad.

Yes, the lack of consciousness or his emotionless psyche imagines that he is right and that he is a man’s man---He has RAGANIMO in him---but he does not know that he is nothing but a sissy himself.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

amina

Unrecorded Date
ASALAMA ALEYKUM SISTERS ANS BROTHERS.

It is very interested u see some of our bro and sis are discussing this issue which has a benificial to our society specialy young generation who live a western countries.
Aniga arigtideyda waxay iila mooqataa in hablaha ay sheegtaan baahidooda, hadii ay aragto inan ay is tidhaahdo xidhiidh ayaa idin dhexmarikara wey usheegi kartaa, ma xuma wax is weydiin . mana aha in ay hablahu si xun wax u raadiyaan. ama ay ku deydaan dhaqanka gaalada oo ay ka badbidiyaan.
arinta ah in gabdhu ninka sugto waa wax fiican , laakiin hada daruufo dartood lama arko hablaha qaarkood iyo inamadaba sabatuna waxey tahay waxaan joognaa dhul shisheeye, barigii hore ee soomaliya lojoogey waa leys akri jirey ama waaba leys yaqaaney hada waqtiga ayaa daka laka fogeeyey marka danbaa tiri hadii leys arko yaan jaaniska l agafin, oo si sharafleh hala isu qaabilo am ahan in qurun lugaha lagashado iyo shuqul gaalo. wixii diintu na farteyna yaan la i laawin inkastoo ay jidhaan dad badan oo marka diin laga hadlo xanaaqa runta yaan laga tagin.
mahadsanidin.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

libaax-buubaaya

Unrecorded Date
waa la waashay meeshaan

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

hebel

Unrecorded Date
waa u jeedaa akhyaarka

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

xaaji

Unrecorded Date
Asalaamu Calaykum!

Xirsi

walaal inkasta oo aan kugu raacsanahay in gabadha looga baahan yahay dhowrsoonaan hadana taa macnaheedu maaha inaanay gabadhu dookh lahayn oo nimanka iyada soo doonta oo kaliya ay ka dhursugto. Walaal gabadhu iyada oo dhawrsoon ayna ka muuqato wanaag iyo shacni fara badan ayay u sheegan kartaa qofka ay jeceshahay ee ay u malaynayso inuu noqon karo kii kali ahaa ee dhaqan kara.

Tusaale: Waxaa jirta in gabdhaha aadka u quruxda badan, kuwa aadka u aqoonta badan, kuwa lacagta badan iyo waliba kuwa aadka iyo aadka u dhawrsoon ay ka baqaan raga badankoodu 75% waana wax aduunka ka caana oo loo yaqaan VinusPhobia. Hadii aad akhrisatay sheekadii QURUXEEY LAGU EED gabadhii qortay oo aadka u quruxda badnayd madaxdana ka ahayd laan ka mid ahayd bank-gii ganacsiga somaliyed oo hadana wayday cid u qalanta oo shukaansata waxaa kaaga biniinixaysa inay ragii u qalmay oo dhami ka cabsanayeen. ka dibna ay halkaa ku guur seegtay.

Marka waxaa jirta walaal xirsiyooy inay gabdhaha noocas ah mid nasiib badan mooyaane ay aakhirkooda guursadaan rag aan u qalmin; Waayo marka ay gaarto heer ay bisayl dhaaftay (dhaaftay xiligii ay guurka sugaysay)ayay waxay go aansadaan in ninka ugu horeeya ee u soo bandhiga guur inay guursato.

Gabdha codsatay inay Talo ka hesho hawshan. don't go too fast, don't go too slow be rational. Raga oo dhana ha isku dayin inaad u noqoto shukaansato sidii uu xirsi kuu sheegay. Noqo Mid ah Guurdoon Dhawrsan oo isha bidix xageeda hoose ka eegta akhyaarata ay u malayso inay yihiin Kufkeeda.

xaaji

xaaji wrote:

> Xirsi
> walaal inkasta oo aan kugu raacsanahay in
> gabadha looga baahan yahay dhowrsoonaan
> hadana > taa macnaheedu maaha inaanay
> gabadhu dookh lahayn oo nimanka iyada
> soo doonta oo kaliya ay ka dhursugto.
> Walaal gabadhu iyada oo dhawrsoon ayna
> ka muuqato wanaag iyo shacni fara badan
> ayay u sheegan kartaa qofka ay jeceshahay
> ee ay u malaynayso inuu noqon karo kii kali
> ahaa ee dhaqan kara.

Xaaji, aniga ma dhihin gabdhaha dooq ma la haan karaan, ee waxaan kor ku iri gabarta(which you did not see) sidaan: HADDII AAD NIN JECESHAHAY OO UUSAN ISAGA OGAYN IN AAD RABTO, U DIR QOF KALE OO HA U SHEEGO IN AAD RABTO IN AAD GURI LA DHAQATO ISAGA.

I don not believe Islam prevents people from knowing each other before marriage. Prophet first marriage (to Khadija) is a good example.

KHADIJA could marry any rich man in MAKAH who came to her or did seek her hand through her people.

However, KHALIFA had seen MAXAMAD’S good nature; his beautiful manner and conduct even though he was her employee; he worked for her; she wanted him.

BUT she did not proposed the marriage to him and said: "I want you, MAXAMAD for a husband".!

KHADIIJA could have told herself this to MAXAMAD since he was her worker and proposed the marriage in front of him; rather, out of respect and modest for herself, WAXAY EHELKEEDA U SHEEGTEY WAXA AY UJEEDADEEDA TAHAY OO AH IN AY AQAL LA DHISATO MAXAMAD. EHELKEEDA WAXAY U COD DIRTEEN MAXAMAD IYO NABIGA ADEERKIIS OO LOO SHEEGEY IN AY KHADIIJO RABTO IN AY GURI LA DHAQATO MAXAMAD.

XAAJI, I assume you went to MAKAH and did your XAJ in the city where this marriage between MAXAMAD and KHADIIJA took place. Then know that this kind of marriage is the best way for a lady to seek marriage and this knowledge is all water under your bridge, but you want to drink someone else's water. This how the Muslim ladies should appouch a man; this is how it is done in the Muslim world, including Somalia.

But I know this will not go well with you and most of the readers of this forums!

Those of us who have lived in the western culture for a while have become influenced by the western doctrine about the correct way of seeking marriage and I'm not surprised.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

saara

Unrecorded Date
walaal,run ahaantii,aad bey u adag tahay in ay gabdhaha soomaaliyeed ay raadsadaan niman soomaaliyeed sababtoo ah dhaqankeena waa ceeb hadii ay gabadhu ay rabto nin,marka waxaan ilaah kaaga baryaa nin xalaal ah inuu ku siiyo aamiin

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Baxar

Unrecorded Date
Xirsi haye wali ma ku dhagan tahay duqa meeshaadii xataa waad soo dabci la dahay miyaa.
Atleast hadaadan talo kale u heen wax la qabo adiga duqa adaa u eg ragii gacmaha ku siday lol

take care bro (no offence bro)

Baxar wrote:

> Xirsi haye wali ma ku dhagan tahay duqa
> meeshaadii xataa waad soo dabci la dahay miyaa.

Ma in aan kala hadlaad jeceshahay. LoL.

> Atleast hadaadan talo kale u heen wax la qabo
> adiga duqa adaa u eg ragii gacmaha ku siday lol

Haddii aan gacmaha ku sito aniga, xagee baad adiga ku sidataa--------better yet, please do not tell me where----i don't want to hear it. LoL

Thanks and no hard feeling. LoL.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

ahmed.a.a

Unrecorded Date
wlaal waxaan anigu kuu sheegayaa inaad ilaahay iska tala saaroto oo aadan cidna usheegin hawlahaaga maxaa yeelay wixii ilaahay kuuqorqy mawaayaysid hadii aad rabtid inaad dadka latashatidna waxaa lala tashadaa ruux aad saaxiibtihiin oon sirtaada banaanka ubixinaynin marka fadlan haisdhigin banaanka .waxaaba laga yaabaa inaasd tahay gabdhaha kuwa ugu quruxda badan.balse hadii aad doonaysid inaan sidhaqso ah guri uyeelato ama hadiiaad wiil jeceshahay waxaad smaeeysaa ilaahay bari oo talo saaro hana dhihin ookaliya ilaahoow nin isii ee waxaad tiraahdaa ilaahoow ninkhayr qaba isii waa hadii aad tahay gabar ilaahay kabaqaysa laakiin hadii aad tahay mid xariga alaah goysay oo rabta inay kumeelgaariska hesho waxaan kudhihi lahaa ilaaga unoqo una toowbad keen ilaahayna bari inuu nin khayr qaba kusiiyo aniga iyo inta heshay friintaadaba oo wanaag kula doonaysa waanu kuusoo ducaynayna hadii allh idmo by ahmed a.a

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
xirsi tii labaad maa rabtaa mise sedaxaad waa ku arkaa. hala ogaado raga diinta naagaha ugu dabo gambado waa kuwa hal ka badan rabaan iney heystaan ayagoo shiitka ah. xaarkiisa ayaa barfuun u ah markaas ayuu rabaa inuu naag 2 iyo 3 raajiciyo. walee tuug walba waa wadaad. ha loska jiro, gabdhow.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

xirsi

Unrecorded Date
Anonymous,

> xaarkiisa ayaa barfuun

WOW. kaadana muxuu ka samaysan yahay, Anonymous? LoL

> markaas ayuu rabaa inuu naag 2 iyo 3 raajiciyo

maya, mid labaad iyo mid sadexaad ma rabo, ee waxaan rabaa middii afraad. LoL

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

shugriy

Unrecorded Date
gabadha ninka raadsaneeso aniga ha ila soo xariirtoemailkeyga waa :shugri@artic.net
anigaa kuu haayo inan fiican oo ilaah ka baqaayo

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

hadiya

Unrecorded Date
marka hore salaamucaleykum aqyaarta

waxaan 100% kuraacsanahey xirsi waa wiil kafikiraaya dhawraayana sharafta ay leedahey gabadha muslimada ah mahadsanid 'xirsi'teede le gabaha muslida ahey ee nin raadiska ah waxaan ku dhihi lahaa aniga wali waa yartahey ee bal marka hore wax baro hadii aad hada guur ku orodo ma isweediidey in hadhow ay meesha caruur imaaneyso mase ku talo gashey hadii aadan aqoon leheen in aadan awlaadada aadan waxba u tari karin.waxaadna ogaataa hadii ay xag ala kaaga qorantahey in aad guursato waa heleesaa ee waqtigaaga ka faa iideeso.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

obsiy

Unrecorded Date
It is high time for our society to engage in a debate which surely has an impact on our young generation. So,I advice you all who write in site to act responsibly.
By A.A.Obsiye

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Abdi Said

Unrecorded Date
By Abdul
i agree what saying Xirs, but it is also difficult for some of us men to approach our sis and ask them to get marriage, due to social background or my be shying or inexperience of chating ladies,So in that case i will say women as well should tell who they love and they think it is right for them i want to be my husband. that is nothing wrong with.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Aple makiinooo

Unrecorded Date
.......ku..gabadha guurdoonka ah
walaal haday dhabkaatahay guurka aad sheyganeysid anaa(G.D) guurdoon ah waxaana joogaa mel cidla ah oo ay san wax soomali ahjoogin waa (LAS VEGAS)waxna ka barta (UNLV) waxaan jeclahay markay wax dan ah timaado inaan si siiriyas ah qofka ula hadlo marka
haday si dacad ay kaatahay oo aadan
been kaa aheyn e.meil kaaga kusoo qor ama cinwaanka lagaa helo anigaa kula soo xiriirayo
...........NABADEY &BE NICE ............
........SIS.......

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
hi there
my name hiba,on what case do i say this, well i might not know. respectfully i ask why even bother to say staff about somali ladies, oooooops i happened to 4got, that u do give advices.any way who r u and what do u do for living? need to contact me well hop on to the e-mail and send me one or more messages. llulu_u@hotmail.com
well till then ccccccccccyaaaaaaaaaa

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

hebel

Unrecorded Date
No way you have a swing personality disorder syndrome hiba. go and find a doob

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

OG

Unrecorded Date
to shugri hhehehe you are so funny ,,, if you have so many doob around you,,,why u seeking in chat and other lhehhhheh 1st help you your self

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
Waad salaamantihiin Dhamaantiin:
Marka hore intaanan guda galin, arinta gabadha heerinka ah. Waxaan rabaa inaan idin waydiiyo dhamaantiin ma taqaanaan af kiina sida loo qoro mise waad ilowdeen. Minfadlan dhinac iskugu baydha oo mid uun ku ekaada af-soomaali ama af-gaalaad. Mar labaad gabadha heerinka ah, ma u malaynayo inaad waayeysid wiil wanaagsan haddii ay kaa dhab tahay. Mida kale waxaan ku odhan lahaa wali gabadh yar ayaad tahaye wakhtigaaga ka faa'iidayso oo wax iska baro. Ma umalaynayo inaad nin waayeysid haddii aad u baahatee"meelahaas ayay iska daad san yihiin, waxaad heli karto nin ayaa ka jira". Mid se ogow wali maad gaadhin wakhtigii ay gabdhuhu heerinka geli jireen. Mar labaad haddii aad ka wado isma hayn karo oo iskama adki waxaan ka baqayaa waxkale. Arintaasina waa midkale.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

hebel

Unrecorded Date
hadaan dhinac isugu beydho armaad na toogataa odey?

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

habon

Unrecorded Date
To xirsi
aboowe waxaad u hadashay sidii nin soomaali ahaa oo u fekeri jiray ,laakiin ma is weydiisay tolow arintani ma arin saxsan baa ina gabadha ay iyada uun lasoo doonto mise waxaad keliya oo ku dabaqday
dhaqanka soomaalinimda.
dhaqankeenu waa mid fiican ,laakiin macnaheedu ma aha in isagaoo dhan wada sax san yahay ,diintana ma u malaynayo inay diiday inay gabadha nin raadsato ilayn waxayba tiri hadii gabadha 15 dhaafto waa in masaajidka laga naadiyaaye.
ok waxaan ku noolnahay qurbe ma haysano diintii la isku naadin jiray ninkii aan rabnay nalama hadlin laga yaabee inuu isagaba rabo gabadha oo uusan ogayn dareenkeena ,maxaa samaynee iska sug oo hadhow ku aadan rabin oo aan kuu qalmin iska soo qabso ilayn gabar baa tahoo waqti aa kugu socdee

waxaan idiin sheegin tusaale aniga laftayda ku saabsan
waxaan ahay gabar 26 jirta sharaf leh wax barata ,shaqaysata waxaan hubaa ama aan u malaynaa in raga badankiis wadan aan joogo jooga inay rabi lahayeen inay xiriir ila yeeshaan,laakiin siday horay loo sheegayba waxay u badan tahay in ay is leeyihiin way idin diidin oo ay juuq i dhihin ee waayehee maxaa samaynaa ma iska sugaa ilaa 35ka aan buuxiyo oo aan dhalmada qiilqiil iga gasho?
lagama yaabo inaan xushmada ka tago oo si qaldan wax u raadiyi ,laakiin walee maalintaan arko qof ii qalma waa raajicin.
To walaashayda sheekada soo qortay.
abaayo marka hore maxaa ku qaaday gabar yar baaba tahee ,noloshii aduunka iyo tii aaqiro oo dhan aa ku hortaal waqti fiican aa haysataa ,amrka kow naftadaa meel qurxoon dhig taa waxaan ka wadaa wax baro ilmaha aad dhalayso ka feker oo hadii aad adi wax barato ayagana sharaf ,adna aduunkan aad cilmigaaga uga dabaalan.tan ninka macaan hadii aad aragto nin aad ka heshay weligaa qof ha u dirin ee adi afkaaga ku raadso ha dhihin waan ku rabaa laakiin waxaad siin kartaa waxyaalo uu ku fahmo ,hadii aad rabto intaad wacdo aad dhihi kartaa waxbaan rabay inaan ku weydiiyo oo wax kale iska weydii ilayn isaguba caaq mahane wuu garan gabar rabtee hadii uu intaa wax ku fahmi waayo faraha ka qaad waayo ama kuma rabo ama garashaba ma leh.
nabadeey

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Mohamedf

Unrecorded Date
Waad salaamantihiin dhamaantiin:

Ku: hebel:-Kama wado dhinac iskugu baydha inaan idin toogto. Ee waxaa ila fool xumaatay inaan noqono sagaaradii socodkeediina ka tagtay tii nabigana gaadhi wayday. Waxaan isku dhex wadnaa laba af oo aan isku qalmin.

Mida labaad waxaan rabaa inaan haboon wax ku idhaahdo. Abaayo/wallaalo: waan ku raacsanahay wax walba 100%. Laakiin doodaada waxaan ka dhadhansaday, inaaney jirin ama aanay ku noolayn aduunkan wax kuu qalma. Sidaa aawadeed waxaad door biday inaad iska noqoto guumays. Sababtoo ah waxaad sheegtay inayba jiraan niman haddii aad afka u kala qaado ku raba, laakiin aadan diyaar u ahayn hadda. Su'aasheydu waxay tahay maxaa kaa hor taagan oo kuu diidaya?. Manna rabtid in marka aad gaadhin wakhtiga howl-gabka la noqdo inaad gaadhid. Waxa kaliya ee aan ogayahay markaan u duur xulay bulshadeena, gaar ahaan dhalinta soo kacday hadda. Inayna haysan hadal is waydaarsi. Oo qofba qofka kale aad moodid inuu woxogey ka kii sii jeedo. Gunaanadka hadalkaygu wuxuu yahay maxaa oo dana oo aan bulshadeenu iskau fahmi karnaa.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

hebel

Unrecorded Date
haboon macaan aniga ii sheeg meeshaad degen tahay anigaa caawa iyo beriba show off sameyn doona oo aqalkiina marna sidaa u hormari doona marna sidaa, ilaa aad i tidhaah waxbaan ku weydiin lahaa.

Odey maxamed waan ku gartay.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Ahmed

Unrecorded Date
To: Haboon

Salaam Caleykum

Walaal waxaad u hadashey is cajiiba oo qofkii
wax garanyaa fahmikaro doqona aan loo sheegeyn,
marka walaalo pls ila soo xiriir insha allaahu
may be we are in comman lot things.

Your's Ahmed

stabi@hotmail.ocm

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

anonymous

Unrecorded Date
Ahmed, haboon si fiican uma hadlin.

Waxay haboon tiri diinta islaamka ah waxay faraysaa in gabadha 15 dhaafto masaajidka laga naadiyaaye.!!!

gabdhaha ma xoolo la naadiyo oo kalaa?!!

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

dr congo

Unrecorded Date
hi dhamaan
adinka advice aan laidin way diistay, meeshaad gabadha tallo siinlaheedeen aa labo labo loo camirtay,si ha la isu dhaamo asxaabta

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

XaawoTaako

Unrecorded Date
Assalamu_Aleikum!
My advice to you sister would be to not rush in to anything. Marraige is a very sacred thing, and if you rush in to it, you'll end up making the biggest mistake of your life. I think you should let "Mr.Right" come to you instead of you going to him, cause on the way to "Mr.Right" you'll run in to all the scums the world has to offer. Never look desparate, you're only 21 am I correct? The world is at your fingertips Sweety! Don't rush, take life easy, and enjoy every moment of it! Go to school, if you already don't, establish yourself. Be an Independandt sister, and choose your men carefully. I am with someone right now & it took me a long time to find him, we're getting married on July 1st this year Insha Allah. So, sweet sister, take your time, love yourself, and then love someone else. Be confident, and don't ever have a low self-steem. May Allah keep you safe..Aamiin!

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

anonymous

Unrecorded Date
XaawoTaako, did you find him or he found you?

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Mohamedf

Unrecorded Date
asc:

Waxaan aad ugu riyaaqay ama farax i galisay. Wallaalaha u heelan inay mar walba hiil iyo hoo la garab istaagaan gabdhaha/hablaha walaaladood ah.

Waxaan rabaa inaan hadal yar oo aan xumaan ahayn ku darsado wallaashey-Xaawo Taako. Wallaashiis taladaadu aad iyo aad ayay u qiimo badan tahay, laakiin soomaalidu waxay tidhaa " Xaglo laaban xoolo kuma yimaadaan". Marka, haddii ay taladdaadu tahay sug "Mr. Right" intee ayay ku qaadanaysaa.
Mida kale guurku ma aha wax laga cabsado ama "scared" ah. sida aad sheegtay. Haddii aynaan khalad samayna sax ma yimaado. Horta cabsi iyo xishood way jiraan, laakiin goormay yimaadaan? marka aad taqaanid meesha uu hiigsadkaagu yahay.

Waxaan ka wadaa sidii aad ugu bandhigi lahayd. Waxaa laga yaabaa in qaar badan oo inaga midi ay jecel yihiin qof kale laakiin ayna aqoonin sidii ay ugu bandigi lahaayeen. Taasina maaha mid ceeba ee waa mid banni aadamkoo dhami ka siman yahay.

Hadal iyo dhamaantii waad kuwa mahad san tihiin fikradihiina kala du duwan.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

XaawoTaako

Unrecorded Date
To:Anonymous,
I found Him! And I am glad that I did!

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

XaawoTaako

Unrecorded Date
Salaam,
To:Mohamed, When I said "Marriage is a Very Sacred thing.." I meant that Marriage is one of those things that makes life pleasing, And that we shouldn't spit on it! Sacred is not the same as Scared. Sacred is a a different word!

To:The girl in need,
Sister, I think you should present your concepts & ideas with the one you love if you already found him! But don't let your guard down, be ready for anything! And don't ever be surprised by what a person does, because Humans are capable of the worst & the best! Once again, Good Luck & God Bless!

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

anonymous

Unrecorded Date
XaawoTaako, then XaawoTaako, then why are you advising the other lady and saying to her wait for a man to find her when you yourself found a man for yourself. You said to her "I think you should let "Mr.Right" come to you instead of you going to him"? This is double standard, right? or do you think you are better equipped and more intelligent than her in finding a man for herself?

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

XaawoTaako

Unrecorded Date
Anonymous:
When I Say that to the girl I am speaking from What I have seen with humans. I said that on the way to "Mr.Right" you'll run in to the worst men the world has to offer. And I've seen that happen to many before, so I was giving her an adivice which was don't go the same way many have.

I know what you're trying to imply here & it's not working! I am not double-standarding anyone!
I also wanted to tell you that if I wanted to say I was better equiped & more intelligent, I could have simply posted it in my previous postings! Therefore since I didn't, I am not implying that!

To: xaawoTaako Intay kugu qaadatay inaad ku hesho gacaliyahaa. Mida kale Ma addiga ayaa u bandhigay inaad rabtid mise isaga. Waxaan fillayaa inaad fahansantahay faraqa u dhexeeya ka helitaan iyo kalgacayl. Haddii aad qofka ka heshid nooc walba ka helitaankaasi ha ahaadee, way fudu-tahay sidaad u odhan lahayd waan kaa helay. Balse waxaad ogaataa marka aad u hayso qofkaa kalgacayl inaad adag tahay siday uga soo bixi lahayd.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

anonymous

Unrecorded Date
XaawoTaako, you found a man; he didn't find you.

You do not know her, but you told her to do what you did not do for yourself.

Therefore, your case is this: Do not do what I do, but do what I say.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Maxaad taboo taqaan!

Unrecorded Date
Naa buuqaa anigu kuma jiro e, maxaad taboo taqaan(What tricks can perform!)!

Nin jawaab sugaya

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

hebel

Unrecorded Date
adi show bus. maa u hire gareen leheed?

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
how all my brother and sisters.

I am 22 year old and live in canada. I was in love with a beautiful somali girl, I met her when I was 18. At first we weren't serious but after two year we felt in love. Every thing was going was going good. I was honest to our camittment, but I found out that she was playing mind games with me. I couldn't taking any more and it was hearing me alot. I talk to her and she told me she doesn't want any one eccept me. last week was our fourth aniversity, and I was planning to take her to a nice restaurant. she call me and told me she want to go her best friend house for her birth day to make her happy, and I respected that and said we can go tommorow. than I went out movie with my friends that night and saw my girl with another guy, I was shock and heart broken I didn't know what to do at that night. She wanted to talk to me, but I walked away.

Brother and Sisters I need a big help. I don't know if I could trust another girl.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

axmed

Unrecorded Date
boring boring boring boring

loser loser loser get a life!!!!!!!!!!!!!!!!

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
TO>xirsi asalaamu caleykum waraxmatulaahi wabara >kaatuhu bacda salaan waxaan kuraacsanahay xirsi >arintii uu usoojeediyay walaashayda muslimada ah >oo ahayd in ay gurigeeda joogto calafkeeda way >heliyee haday nin jeceshahayna ay usheegato walaaleheeda muslimiinta ah ee cale hadii uu kayeelo waasiday tabtay haduu kadiidana dhibaatamaleh waxaase lagayaabaaba in ayhesho mid >kakhayr badan waxaana ogaataan ilaahay baa og >meesha khayrku kujiro asalaamu caleykum

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

hebel

Unrecorded Date
Anonymous well I think you already made the right decision and we would've tell you to do just the same.
Keep walking 'till you run out of shoes and never look back 'cause you might run into a wall and then fall.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
Anonymous, it very sad ending store and i feel sorry for u, but life will goes on , if it true she was with another man , don't ever bother to see her again or talk to. My advise to u is keep busy yourself hung aroung with friends and look forward to meet or introduce yourself to another woman, people are not same ,and u mieght found the rightt one, don't let yourself down keep going, u r young man and have bright and future life to live on.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

nasty chick

Unrecorded Date
nasty can't laugh today.... so she shall sob, sob sob,... run! run! run!.... and never look back!... once a woman starts double-timing you it means she doesnt care for u..... i know it hurts but bro better now than later on when u would be all ready to get married.... next time find yourself a clean girl.. meaning one that is looking only for xalaal... u should become more focused on your islamic duties and your studies cuz the man has to always command respect in a marriage.... bro, i know it's hard but run and don;t look back! no nastiness for u bro...

nasty is out

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

hebel

Unrecorded Date
nastychick you look much better when sobbing

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

DevilishAngel

Unrecorded Date
why are you so sad brother
you just got your walking papers.
girls cheat
guys cheat
your heart isn't broken, it just has a little dent, go to your local mechanic to get it fixed. and while you're there check out the honieZ in the lobby and try to pick yourself up one or two on your home.
the only thing sacred is marriage!

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

OG

Unrecorded Date
how amized ppl is caming here , really what is topic you are discussing ? girls !! if yes i hope somgirls are good at having luxurious and so do get my light ??

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
naayaa halagu shukaansade ee ogolaaw and all you have to do is just say yes to every thing that the man asks

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Hussein

Unrecorded Date
Asalaamu calaykum sis!!!

I'm real a man who want to just tell you what "love" means and here.

Allaah said in Qur'an:
"Surely we have sent to every nation a messeger saying, worship
Allaah and avoid Taaghoot(false gods)"

Taaghoot actually means anything which is worshipped along with
Allaah or instead of Allaah.

For example, love is a form of worship which, in its perfection, should
only be directed to Allaah.
In Islam, the love of God is expressed by total obedience to Him.
It is not the type of love which amn naturally feels toward creation;
towards parents, children, food, etc.
To direct that type of love towards God is tolwer Him to the level of
His creation which is Shirk in al-Asmaa was-Sifaat.

Love which is worship is the total surrender fo one's will to God.
Consequently, Allaah told the Prophet (pboh) to tell the believer:

"Say: if you love Allaah, follow me and Allaah will love you."

The Prophet (pboh) also told his companions, "None of you is a true
believer until I become more beloved to him than his child, his father,
and the whole of mankind."

Love of the Prophet (pboh) is not based on his humanity but on the
divine origin of his messege.
Thus, like the love of Allaah, it is also expressed by total obedience
tohis commands.

Allaah said in the final revelation:

"Whoever obeys the Messeger has obeyed Allaah,"
and
"Say: Obey Allaah and obey the Prophet..""

If man allows the love of anything or anyone to come between himself and Allaah, then he has worshipped that thing. In this way, money can become one's god or even one's desires could become a god. The Prophet (pboh) said, "The worshipper of the Dirham will always be miserable"
and

Allaah said in the Qur'aan:
"Have you not seen the one who takes his desires as his god"

wabilaah tawfiiq
asalaamu calaykum my dear sis

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Hussein

Unrecorded Date
Asalaamu calaykum
my dear brothers and sisters.

If I add little advise for this conversation and i will like to advise the best of best knowledge of our diin brother and sisters cause there is no good advices we are getting from our holy Qur'aan and Sunna.

In Islam, Faith is only meanlingless jumble of memorized words and phrases, and "righteous" deeds only shells of pretence and hupocrisy.

Consequently, piety is preferred over all other considerations in all of life's transactions.

The Messeger of Allaah (pboh) said:

"A womam is married for four (reasons): her weilth, her nobility, her beauty, and her piety.

Choose the pious one and be successful."

No matter how beautiful, rich or well bred a woman might be , if she is not pious, she is inferior to a pious, ugly, poor woman from dishonorable family.

wabilaahi tawfiiq
asalaamu calaykumu salaam
brothers and sisters

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
Please help me:
I have been dating with someone for about 2years.
But we never got a conclusion about our relationship.I observed a hurt break twize with
the same person.How ever i am really indeed in
love with this guy.Honestly i got a big convuse
and i wanny get ridd of him.But before i take
any stopforward let me hear something from you.
I am sorry i can not say every detail here,but
it was the worrest thing i have ever had it or
came across,beleive me.
Personally i am not illitrate or ugly but
under other cercumestenses our love could not
exist that is Qabiil.
How do all of you think about it.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

ruuney

Unrecorded Date
Please help me:
I have been dating with someone for about 2years.
But we never got a conclusion about our relationship.I observed a hurt break twize with
the same person.How ever i am really indeed in
love with this guy.Honestly i got a big convuse
and i wanny get ridd of him.But before i take
any stopforward let me hear something from you.
I am sorry i can not say every detail here,but
it was the worrest thing i have ever had it or
came across,beleive me.
Personally i am not illitrate or ugly but
under other cercumestenses our love could not
exist that is Qabiil.
How do all of you think about it.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

B52

Unrecorded Date
Gabdhoow shabeel naagoodka Xirsi iska ilaaliya, waa kuwa aaminsan dumar been baa lagu soo xera galiyaa , runna waa lagu dhaqaa!

B52

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

anonymous

Unrecorded Date
B52, markii aad xirsi qodabadii uu soo jeediyey aad si fiican uga doodi wayday ayaad cay la soo jeestaday. haddii uu xirsi been u sheegi lahaaa qabdhaha wuxuu ku oran lahaa way fiican tahay in ay ragga raad sadaaan. qodobada uu soo bandhigay xirsi waa run jirta, wayna fiican tahay in run lagu dhaqo dumarka.

B52, adiga ma waxaad tahay dayuuskii uu xirsi sheegay mise dayuusad?

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Burhan

Unrecorded Date
Waan u hanweynahay hablaha soomaaliyeed mana igu habboona in aan dhibtooda indhaha ka qarsado laakiin waxaan jeclaan lahaa in ay kala soocaan shukaansiga iyo calafka guur. Sida aan aaminsanahay gabadhu waa in ay imtixaantaa midkii naftu raacdo ujeedo kasta uu u socdaba laga yaabee mid aad waji xum isku barateen in uu noqdo midkii aad adduunyada ka daydayanaysey, waxaa iga talo ah in aad xafidataan khasnaddiina qaaliga ah
(golden treasury). timir laf baa ku jirta!!!
Burhan

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

OUTLAWZ+ABDUL

Unrecorded Date
2 ALL YO!!!!!!!!!!!!!!!!!MY ADVACE IS 2 MARRY EACH OTHER B CAUSE OFF SOMALIAN WOMEN R VERY GOOD IN SOMETIMES THEY R DISHONEST BECAUSE OF SOME OF THEM LOST THEIR RELIGION ACTING ALL THAT

AND ALSO SOMALIAN MEN SOME OF THEM R DISHONEST THEY HAVE A WIFE THEN GOING 2 OTHER STUPID WOMAN THAT'S NOT FAIR ILLAH KACABSO YAAMUSLIMIIN.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

abdinaasir

Unrecorded Date
to qofkasta oo soomaali ah asalaamu caleykum waraxmatulaahi wabarakaatu bacda salaan waxaan filayaan in aan waxfahanay sababtoo ah waan ognahay waxa wadankeenii kadhacay oo qof ay kaqarsoontahay majirto ee ala aan kabaqno oo aan diinta usoonoqono liibaantana midaa bay kujirtaa ilaahayna wuu inoogargaari qof walibana wuxuu jecelyahay wuu heli wiil iyo gabadh hadii aan sidaayeelo jacaybadan baa soonoqon oo aadleedihiin hada halagasootaliyo sidaa iyo asalaamu caleykum waraxmatulaahi wabarakaatuhu

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

dahir

Unrecorded Date
FADLAAN DHAMAAN WALAALAYAAL WAAD SALAMAAN TIHIN WAXAAN IDINGA CODSANAAYA GABDHAAHA SOMALIYEED IGA LA SO XIDHIIDHA E-MAIL KA SIDA IYO XIDHIIDH WANAAGSAN WASALAAMU CALAYKUM

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

s.m.dahir

Unrecorded Date
dahir10_99@yahoo.com.sg

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

kulul

Unrecorded Date
walaal maxaan kula soo xidhiidhanaaaaaaaaa

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
to qofkasta oo soomaali ah asalaamu caleykum bacda salaan maxaa idinku dhacay wali jawaab idin kamahayo balse waxaan filayaa hadii aan dhihilahaa jacaylbaa ihayee halayla sootaliyo waxaan heli lahaa jawaaba badan marka waxba yaan runta lagabaqin ee ala halaga baqo oo sida halaysu dhaamo waxa meesha lagusooqoraayana waxaa filaayaa waa been asalaamu caleykum

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

ABDINAASIR

Unrecorded Date
to qofkasta oo soomaali ah asalaamu caleykum bacda salaan maxaa idinku dhacay wali jawaab idin kamahayo balse waxaan filayaa hadii aan dhihilahaa jacaylbaa ihayee halayla sootaliyo waxaan heli lahaa jawaaba badan marka waxba yaan runta lagabaqin ee ala halaga baqo oo sida halaysu dhaamo waxa meesha lagusooqoraayana waxaa filaayaa waa been asalaamu caleykum

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
waa idin salaamay somaaliyeey. waxaa lasheega gabdho ninman raadinaya waa yaab eh gabdhahaas fiicanu xagee ayey ku nool yihiin? hameen iyo maa maalin ayaan raadiyaa waana la ahay mid aan guursado marka maahmaah somaliyeed ayaa waxaa layirih hilib waa nin waayey iyo nin dabada ku wata gabdhah nimanka raadinaya waxaad timaadaan hear Denmark abaaye qaboow ayaa nagu diley naagla aan darteed.i.m ISRUX alanlay10@hotmail.com copenhagen

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

ugbaad

Unrecorded Date
waxaan u arkaa dhamaan nimanka halka ka hadley ee is ku sheegey naago doonka in aad ku kajameysaa hablaha soomaaliyeed ee hablaha ha ku kajamina, waxaan oran lahaa nin walba ha ka naagdoonto meesha ugu down, taas waxaan ka wadaa kuwa aad isku magaalo joogtaa. jacel aad ku abuurto qokaa dheer dhaayo maleh, waa ood kaafog kuma dhaxan tirto, ee hadii ay run idinka tahay la hadla kuwa aad jaarka tihiin.
by Ugbaad

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

luul

Unrecorded Date
walaal waad yartahay weli ee sug calafkaaga

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

kamaal

Unrecorded Date
luul ragu yaraan magalo

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

shirwac

Unrecorded Date
ugbaad sidda aad sheegtey run ma aha maxaa yeeley aniga gabar aan labo meel oo kalafog iska banay ayaan hadda laseekeystaa taana waxaan ka wadda labada qof amma isku meel hajoogaan amma kala meel hajoogaane weys isku sheekeen kaaraan isna jecaan karaan
bye shirwac

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

faxaan

Unrecorded Date
hej sis

qushaansi ma taqaanid in lagu qaniinana waa rabtaa aaaaaaa taas hore ayaa loo waaye haddii aad rabto in lagu baashaaliyo marka hore shukaansi soo baro haddii kale boor karoole aad meeshaasaa shukaansi loo baahneyn lacagtaada lee kaa xigto,,,,,,,,,,,,dabaal qarnigee lagu jiraa shukaansi ma aqaani ayaa la soo shirtagee haddii aad shukaansi ayoon kaaley anigaa sida laguu dhawo aqaanaa ha ha ha ha ha ha ah ah

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

abdi

Unrecorded Date
salaan wacan saxiibayaal ad iyo aad ayaan u xisayn lahay hadaan shekada laxuman ee simacaan ay usocoto hadayse xuntahay qofna ma ak risanayo marka shekadu markasta hakusocoto wanaag

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

ladan

Unrecorded Date
waa idin salaamay soomaaliye
war waa la yabay yaa arkay gabar waxa rabsaneso
waxa la arki jiray gabar la soo radsadee ma gabar waxa radsaneso miyaa la arkay taas waa la yab
waa adunyo gadon.
war waxan idin leyahay calaf kiina sugta waxii ilahay idin qoray ma wenesan waa helesan
ee sugta
calaf kiina waxa xun laguma radsado ayaan idin dhihi lahaa,
nabaaday soomaaliye

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

abdul

Unrecorded Date
XIRSI XIRSI brother # one i thanks you for outstanding job. not just job but it's the latest advise that someone can gett brother i don't know what to say. what i was going to sayed you did . and i wish you'r advice people can take advanteg of it

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Cosob

Unrecorded Date
LOL@@@@@ WAXAAN MAQLI JIRAY ODAYGA HABARTA WAX LOO SAAR ... ragoow xirsi waan nin aqoon ilaahay siiyey qofka diinta yaqaanana ka aqoon badan kan university ka soo baxay ee masayrka iska daaya oo wiilka break siiya in ilaahay sidiisa aqoon fiican idin siiyo ..

xirsoow waan ka helay sida aqoontaadu tahay walaal ilaahay ha kuu siyaadiyo walaalkeey .

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

hebel

Unrecorded Date
xirsi weli waa kabiir ee cosob walaal kabaha gamcaha ku sodo

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Said

Unrecorded Date
Ku dhammaan

Ujeeddo: Talo

Soomaalaay ama talo keen baa la noqdaa ama talo raac.
Soomaalaay markaad doodeysaan, wax faa,iido leh if iyo aakhiroba ku lumiya wakhtigiina qaaliga ah.
Soomaaliaay afkiina hooyo ku sheekaysta, gaar ahaan, markaad joogtaan goobaha laydin la wadaago.
Soomaalaay diinta ilaah baa lehe qof diid ilaahay, haysku nicina, wadaadaduna diinta iyagu maleh.
Soomaalaay haddaad tababar af-ingiriiska ku jirtaan, waxaa habboon:1. Inaad furtaan bogga afka ingiriiska lagu barto, cilmi ahaana ugu sheekaysta2. Kala daaya afafka aad isku badhxaysaan.

Ugu danbayntii, soomaalaay ilaaliya karaamada uamadeed, oo soomaalinet kadaaya aflagaadooyinka afafka shisheeye aad weliba ku qoraysaan, dhaqan xumada ubadkeenu kabaranayaan, bogagga kala duwan iyo mawduucyada kal duwan ee wax kastoo laga xishoon jiray lagu qorayo, xitaa waxyaalo ilaahay kaa fogeynaya.

Mahadsanidin

Ilaahna haynagu toosiyo talada teeda wanaagsan
Wabillahi tawfiiq

Said

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

sadik

Unrecorded Date
to: Saara abaayo wxaan ku way diinayaa.Gabdhaha
somaliyeed maxaaku adkaynaaya. Inay laxiriiran
wiilasha soomaliyeed.Oo ay isku xir xiraayaan.Arin
-taan waxay ubaahan tahay inaad jawaab kabixisid
hadii aan ku siiyo waxaan yaro aamisanahay. Oo aan
jeclahay inay is dhex galaan wiilasha iyo.gabdhaha somaliyed. Si ay isu bartaan
saas ayaan aaminsanahay.War bixin intaa dheer
hadii aad haysid ila soo xiriir.
Waana mahadsantahy

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

xamardaye

Unrecorded Date
ma nin kaliyah ayaa kaa maqan? mise noloshaada wax kaleh ayaa ka dhiman?haddii nin uun uu kaa maqan yahay kaalay oo darin horay u soo qaado,igu duuduubo,meesha aad ka baqeeysaneh igu sii daa.aniga ayaa buuxin,sideey kula tahay?nin raadisooy,taladaan yeeysan ku seegin.

Hebel,thanx bro,wixi afdheer oo dhan indhaha u jeex.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

dacar

Unrecorded Date
macalimada hadii ay runtaada tahay soo dhawaaw,hadii kale gabar soomaaliyeed baad tahay waxba kuma aflagaadeenaayi ee walaalay xishoo sidii uu xirsi ku yidhi,
xamardaye;wixii afgaabana ani igu haleey anaa afgaabanee..

dacar-dacar-dacar

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

idirisq

Unrecorded Date
udxyzuwd6xiuyd1wsfytazrtyrt6swxerztygdgER<YTQWEBGFT

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

ganey

Unrecorded Date
from:bilan, $walaalhadiiaadan shukaansiga aqoonin $maadiskasugtid calafkaaga sidaycaadadeenuahayd,gabdhuhu ragamaraadinjirin $ eeraga ayaa gabdhaha soodooni jiray py:ganey

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

jiija

Unrecorded Date
xirsi meesha ka bax cusbo laawe, hadaa wadaad tahay bax masaajid ka fadiiso, anaga hanoo sheekaynin,,,,,wabs youre the best, jamiila i am sory sister you fall into the trap???

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Unrecorded Date
I love somali girls but I don't like when they making alot of makeup's like other black girls.
somali girls are nature and beutifull.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Xamardaye

Unrecorded Date
Anon.
Indahaada midabada ma kala saari karaan miyaa?
nature+cusbo(makeup)=qurux qurux dhaaftay.
Geel maxaas kuul ka kasaa.
hablaha ha isku keeyna soo qurxiyaano ee ka leexo.
CUSBUR waran walbo midabkiisa ma aragtaa.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

saed sobrei

Thursday, July 06, 2000 - 12:50 pm
walalyaal waxaa aan hlkaan ku darasanayaa arin yar
oo qusayso raga iyo dumarka somaliyed ee ku nool yurub iyo ameeriko waxaa aan u shegsyaa hadii lag
wayay gabdhahii waxa guursado u soo wareejiya dalaka carabt oo ragii eey kawaayen gabdho waayo rag soomaliyeed ee jooga yurub iyo ameereka waxaa
dilaya baraf ee nagu soo wareejiya anaga ayaa wali
nool:

by;saed sobrei kuawit

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

musa

Unrecorded Date
salaau calykum
bacda salaan waxaan dadwaynaha soomaaliyeed dhamaan idin leeyahay akhlaaqda ha la ilaaliyo haddii talo aad bixinayso siday tahay ubixi iyo hadii qofka codsadaha aad fulinayso waxa uu tabanayona waad la qaban kartaa wixii intaa kasoo hadhay waa faduul.
peace.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

qaxooti

Monday, November 20, 2000 - 11:58 am
Xaawo taako Falaar kugu dhacday!!

Feel like posting? Pleaase click here for the list of current forums.